تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.
در فوتبال ایران چه خبر است؟

مشت نیکبخت به شکم یک عکاس در لیگ ۳! +ویدیو

علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس که دوران پرحاشیه‌ای در فوتبال ایران داشت، حالا در قامت یک مربی در لیگ دسته ۳ خبرساز شده و با مشت به شکم یک عکاس زده است!

کد خبر: ۱۵۱۷۳۰
۱۱:۴۶ - ۰۵ تير ۱۴۰۲

کتک‌کاری نیکبخت با یک عکاس در لیگ ۳! +ویدیو

دیدارنیوز: علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی تیم شادکام مشهد در جریان درگیری بازیکنان این تیم با بازیکنان تیم شریعت نوین، به «محسن بخشنده»، عکاس روزنامه شهرآرا حمله می‌کند و با مشت او را می‌زند.

دیدار تیم‌های دسته سومی فوتبال مشهد در حالی با تساوی شادکام و شریعت نوین به پایان رسید که در خاتمه این بازی بازیکنان دو تیم به درگیری با هم پرداختند.

در این حین وقتی محسن بخشنده، عکاس شهرآرا طبق روال معمول در حال گرفتن عکس از صحنه‌های این درگیری بود، به یکباره علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی تیم شادکام به سمتش حمله‌ور می‌شود و با مشت او را می‌زند و شروع به فحاشی می‌کند.

این برای اولین بار نیست که در پایان بازی‌های تیم شادکام درگیری به وجود می‌آید و باید منتظر ماند و دید این بار کمیته انضباطی چه حکمی را برای این رفتار سرمربی تیم شادکام در نظر می‌گیرد.

 

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی