تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
امین اسماعیل‌نژاد به ورونا پیوست

ستاره والیبال ایران در لیگ ایتالیا

امین اسماعیل‌نژاد، ستاره ۲۶ ساله تیم ملی والیبال کشورمان با تیم ورونا به توافق رسید و شاگرد رادوستین استوییچف بلغاری در این تیم شد.

کد خبر: ۱۵۱۷۱۷
۰۹:۵۹ - ۰۵ تير ۱۴۰۲

ستاره والیبال ایران به تیم ایتالیایی پیوست

دیدارنیوز: امین اسماعیل‌نژاد ستاره والیبال ایران، به همان چیزی که دلش می‌خواست رسید.

امین اسماعیل‌نژاد، قطر پاسور ۲۶ ساله و ستاره تیم ملی والیبال ایران با تیم ورونا به توافق رسید و شاگرد رادوستین استوییچف بلغاری در این تیم شد.

امین اسماعیل‌نژاد با این انتقال فصل جدیدی در دوران بازیگری خود را آغاز خواهد کرد و همه انتظار درخشش او را خواهند داشت، او می‌رود تا جانشین ماکسیم ساپوژکف روس، ستاره فصل پیش این تیم، شود و باید دید می‌تواند جانشین خوبی برای او باشد یا خیر.

ورونا سال‌های گذشته نیز جواد معنوی‌نژاد و مرتضی شریفی، دو دریافت کننده ایرانی، را در اختیار داشت و امین اسماعیل‌نژاد سومین ایرانی این باشگاه خواهد بود.

تیم ورونا فصل گذشته در پلی آف علی‌رغم بازی‌های درخشان در مجموع سه بر دو مغلوب لوبه شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند، بی‌شک با وجود امین اسماعیل‌نژاد این تیم باز هم سودای حضور در پلی آف و حتی بالاتر از پلی آف را در سر خواهد داشت.

امین در سال‌های اخیر روز‌های دشواری را سپری کرد و موضوع خدمت سربازی به او اجازه نداد که پارسال لژیونر شود. با این حال او اکنون به این هدف بزرگ خود دست یافته و باید دید که در بزرگ‌ترین لیگ والیبال دنیا چه عملکردی خواهد داشت.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی