تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

نظر امیرعبداللهیان درباره مشکلات موجود میان ایران و آذربایجان

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با همتای آذربایجانی خود گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به گونه‌ای است که می‌توانند مسائل و مشکلات موجود در روابط را به صورت دو جانبه حل و فصل کرده و آن را به مسیر صحیح خود هدایت کنند.

کد خبر: ۱۵۱۷۰۸
۰۸:۵۱ - ۰۵ تير ۱۴۰۲

نظر امیرعبداللهیان درباره مشکلات موجود میان ایران و آذربایجان

دیدارنیوز: حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان و جیحون بایرام‌اف، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان، در خصوص مناسبات سیاسی، اقتصادی و کنسولی مورد اهتمام طرفین به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو با اشاره به تحولات مهم جاری منطقه‌ای و بین المللی، بر اهمیت رایزنی و مشورت مستمر و نزدیک طرفین تاکید کرد.

امیرعبداللهیان افزود: روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به گونه‌ای است که می‌توانند مسائل و مشکلات موجود در روابط را به صورت دو جانبه حل و فصل کرده و آن را به مسیر صحیح خود هدایت کنند.

وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان نیز در این گفتگوی تلفنی با تقدیر از تلاش‌های سازنده وزیر امور خارجه در حل و فصل تنش‌ها، این گفتگو را مثبت ارزیابی کرده و با تاکید بر ارتباط مستقیم طرفین در حوزه‌های مختلف، نسبت به توسعه بیش از پیش مناسبات و حل و فصل برخی مسائل باقی‌مانده در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.

در این تماس طرفین درخصوص سایر موضوعات مورد علاقه فیمابین، از جمله پروژه کریدور شمال – جنوب، برنامه آتی همکاری دو کشور در قالب سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی از جمله سازمان اکو و جنبش عدم تعهد گفتگو و تبادل نظر کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی