تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

هر کیلو تخم مرغ چند؟

بر اساس نرخنامه سازمان میادین میوه وتره بار، نسبت به دو هفته گذشته قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ با کاهش ۲ هزار و ۴۰۰ تومانی از ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان به ۴۶ هزار تومان کاهش یافته است.

کد خبر: ۱۵۱۷۰۰
۲۰:۴۴ - ۰۴ تير ۱۴۰۲

هر کیلو تخم مرغ چند؟

دیدارنیوز: سازمان میادین میوه وتره بار امروز نرخ جدید تخم مرغ در انواع بسته‌بندی را اعلام کرد. بر اساس نرخ نامه این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته‌بندی در میادین میوه و تره بار نسبت به دو هفته گذشته با کاهش ۲ هزار و ۴۰۰ تومانی از ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان به ۴۶ هزار تومان رسیده است.

همچنین قیمت تخم مرغ ۳۰ عددی در بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده یا پلاستیکی با کاهش ۵ هزار تومانی از ۹۴ هزار تومان به ۸۹ هزار تومان در بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده درب دار با کاهش ۵ هزار تومانی از ۹۵ هزار تومان به ۹۰ هزار تومان و بسته‌بندی تلقی با کاهش ۵ هزار تومانی از ۹۶ هزار تومان به ۹۱ هزار کاهش یافته است.

قیمت هر‌شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده یا پلاستیکی نیز با کاهش ۳ هزار و ۳۰۰ تومانی از ۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان به ۷۱ هزار تومان بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده درب دار با کاهش ۳ هزار و ۳۰۰ تومانی از ۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ۷۲ هزار و ۲۰۰ تومان و بسته‌بندی تلقی با کاهش ۳ هزار و ۳۰۰ تومانی از۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان به ۷۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

همچنین قیمت تخم مرغ ۲۰ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده یا پلاستیکی با کاهش ۲ هزار و ۷۰۰ تومانی از ۶۲ هزار تومان به ۵۹ هزار و ۳۰۰ بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده درب دار با کاهش ۲ هزار و ۷۰۰ تومانی از ۶۳ هزار تومان به ۶۰ هزار و ۳۰۰ تومان و بسته‌بندی تلقی با کاهش ۲ هزار و ۷۰۰ تومانی از ۶۴ هزار تومان به ۶۱ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش یافته است.

قیمت تخم مرغ ۱۵ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده یا پلاستیکی نیز با کاهش یک هزار و ۷۰۰ تومانی از ۴۷ هزار و ۲۰۰ تومان به ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده درب دار با کاهش یک هزار و ۷۰۰ تومانی از ۴۸ هزار و ۲۰۰ تومان به ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان و بسته‌بندی تلقی با کاهش یک هزار و ۷۰۰ تومانی از ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان به ۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

قیمت تخم مرغ ۹ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده یا پلاستیکی نیز با کاهش یک هزار و ۲۰۰ تومانی از ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان به ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان، بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده درب دار با کاهش یک هزار و ۲۰۰ تومانی از ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومانی و بسته‌بندی تلقی با کاهش یک هزار و ۲۰۰ تومانی از ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان به ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان کاهش یافته است.

قیمت تخم مرغ ۶ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده یا پلاستیکی نیز با کاهش ۶۰۰ تومانی از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان، بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده درب دار با کاهش ۶۰۰ تومانی از ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بسته‌بندی تلقی با کاهش ۶۰۰ تومانی از ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان به ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده است.

گفتنی است، اکنون قیمت خرید هر کیلوگرم تخم مرغ از مرغداران به طور متوسط ۳۵ هزار و ۵۷۸ هزار تومان است در حالی که قیمت مصوب آن ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است. همچنین قیمت مصوب هر کیلوگرم تخم مرغ برای مصرف‌کننده ۵۶ هزار تومان تعیین شده است در حالی که قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در میادین میوه و تره بار به ۴۶ هزار تومان رسیده است.

به عبارت دیگر، هر کیلوگرم تخم مرغ ۱۱ هزار و ۷۲۲ تومان زیر نرخ مصوب از مرغدار خریداری می‌شود و ۱۰ هزار تومان زیر نرخ مصوب به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی