تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
پس از نتایج اخیر تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها مطرح شد

عذرخواهی عطایی و یک قول به مردم ایران

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال در ارزیابی عملکرد تیم ایران در دو هفته لیگ ملت‌ها با بیان این‌که خوب بازی نکردیم و از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنم، گفت: قول می‌دهم که تمام تلاش بازیکنان این باشد که بهترین اتفاق بیفتد.

کد خبر: ۱۵۱۶۹۹
۲۰:۱۳ - ۰۴ تير ۱۴۰۲

عذرخواهی عطایی از مردم ایران؛

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از نتایج ضعیف شاگردانش در دو هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها قول داد که تیمش در ادامه راه بهترین اتفاق را رقم بزند.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی درباره دیدار برابر هلند، گفت: بازی بسیار سختی بود. هلند تیم بسیار با کیفیتی است و یک فوق ستاره والیبال جهان را در اختیار دارد، بقیه بازیکنان در کنار این بازیکن، یک تیم خوب را تشکیل دادند. مسابقه را خیلی خوب شروع کردیم، مخصوصا ست نخست این مسابقه با کیفیت خوبی شروع شد و این ست را با عملکرد بسیار مناسب بازیکنان ایران با موفقیت به پایان رساندیم.

وی تصریح کرد: از ست دوم تیم هلند شرایط بهتری به دست آورد و سرویس‌های خیلی خوبی زد. در واقع هلند همانند تیم ایران در ست نخست عمل کرد. این مسابقه تا پایان ست چهارم نوسانات زیادی داشت، هلند و ایران هر دو در جا‌هایی دچار نزول و صعود شدند. این اتفاق به صورت سینوسی اتفاق افتاد و دو تیم در واقع با تلرانس بالا بازی را ادامه دادند تا به ست پنجم کشیده شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: دو تیم ست پنجم را خوب شروع کردند و حتی ایران چهار بر سه پیش افتاد، اما نیمیر سرویس‌های وحشتناکی زد که سرعت زیادی داشت، تیم ایران نتوانست مسابقه را کنترل کند و اختلاف امتیاز زیاد شد. بازی پایاپایی در ست پنجم بود، تیم ایران حتی ۱۰ بر هفت عقب بود، اما ۱۰ بر ۱۰ مساوی کردیم. روی دنده پاسور یک گیر کردیم و به دلیل سرویس‌های خوب هلند و نرسیدن توپ، نتوانستیم از مخمصه خودمان را نجات دهیم.

وی تاکید کرد: سعی کردیم تمام تغییراتی که امکان‌پذیر بود، را انجام دهیم، از چهار بلند زن استفاده کرده و گاهی سرعتی‌ها را جابجا کردیم، از پاسور هم در دو تعویضه استفاده کردیم، اما شرایط میزبانی با این تیم بود و در خانه خودش بازی می‌کرد، شاید هلند از نظر روانی در شرایط بهتری نسبت به تیم ایران برخوردار بود و همین کمک کرد که هلند بازی را ببرد. مسابقه پایاپایی بود و شاید تیم ایران اگر کمتر اشتباه می‌کرد، شانس برد داشت. در مجموع پتانسیل تیم ایران بیشتر از چیزی که ارائه دادیم بود و باید برای روز‌های بهتر بیشتر تلاش کنیم.

عطایی در ارزیابی عملکرد تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها، گفت: در مجموع در لیگ ملت‌های امسال خیلی خوب بازی نکردیم، واقعیت است و معتقدم که در خیلی از بازی‌ها می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم، ولی از آن استفاده نکردیم، برابر تیم‌هایی همانند لهستان که دو بر صفر جلو بودیم و شانس برد داشتیم، در واقع از شرایط موجود استفاده بیهینه نکردیم، البته شکست لهستان کار آسانی نیست. ازسوی دیگر برابر اسلوونی و ژاپن بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم. واقعیت انکارناپذیر است.

وی با بیان این‌که نخستین بازی هفته دوم لیگ ملت‌ها برابر آلمان را خیلی خوب شروع کردیم، گفت: امیدوار بودیم این روند ادامه پیدا کند، اما به تیم ایتالیایی خوردیم که فوق العاده بود و با ترکیب کامل قهرمانی جهان به روتردام آمده بود. در ست سوم بازی هم خیلی جلو بودیم و شانس بردن داشتیم که حضور سوپراستار‌های تیم ایتالیا به این تیم کمک کرد که نتوانیم ست را به پایان برسانیم. در ادامه هم همان اتفاق برابر آمریکا افتاد.

سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: این موضوع به این مفهوم نیست که متوجه ضعف‌ها نیستیم، مفهومش این است که تیم ایران در حال حاضر به آمادگی لازم نرسیده است. ظرفیت‌های خودمان را خیلی خوب می‌شناسیم و رقبا را هم خوب می‌شناسیم، می‌دانیم که چه کاری باید انجام دهیم، اما گاهی یک سری اتفاقات رقم نمی‌خورد. همانطور که می‌دانید تیم لهستان با آن پیشینه و قدرت شب گذشته مقابل آمریکا سه بر صفر با فاصله زیاد شکست خورد که مفهومش این است که آمریکا تیم بسیار پرقدرتی است. تیم‌ها رشد چشمگیری داشتند. اسلوونی در این مسابقات فوق العاده عمل کرده و تیم ژاپن استثنایی است، شاید به روز‌های بسیار خوبش رسیده است.

وی تصریح کرد: تیم ایران برابر ایتالیا و آمریکا نتیجه را واگذار کرد. در مجموع من هم از عملکرد تیم راضی نیستم. توقع کادر فنی این بود که از دو هفته اول و دوم، چهار پیروزی به دست آوریم. در واقع در برنامه ذهنی خود برای هر هفته دو پیروزی در نظر گرفته بودیم، ولی این موضوع اتفاق نیفتاد. باید بیشتر کار و تلاش کنیم و این موضوع به تیم ایران کمک می‌کند. در حال حاضر واقعا از عملکرد خودمان راضی نیستیم، اما بهتر و بهتر خواهد شد.

عطایی درباره انتقادات مطرح شده درست و نادرست که فشار‌هایی را به تیم و بازیکنان وارد کرده است، گفت: برایم تیم ملی کشورم مهم است. همه ایران مهم است و به هیچ وجه آن را با چیزی عوض نمی‌کنم، برایم مهم نیست که تیم ملی ایران از کدام بخش‌های ایران شکل می‌گیرد، برایم روند رو به رشد والیبال ایران مهم است تا در این ورزش سربلند باشیم. نقد باید منطبق بر اتفاقاتی باشد که رخ می‌دهد. باز هم تکرار می‌کنم ما خوب بازی نکردیم و از این بابت از مردم کشورم عذرخواهی می‌کنم. قول می‌دهم که تمام تلاش بازیکنان این خواهد بود که بهترین اتفاق بیفتد و امیدوارم همین‌رو شود.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره مصوبه هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال برای تیم ایران که اگر اعضای اصلی تیم ویزای آمریکا نگیرند، امتیازات ایران در رده بندی جهانی کم نشود و فریز شود، گفت: این یک فرآیند سیاسی است که من خیلی نمی‌پسندم، در واقع ما ورزش را باید از سیاست جدا بدانیم. اختلاف نظر دولت‌ها نباید اثر منفی در ورزش بگذارد. کاری که آمریکایی‌ها انجام دادند با روح ورزش تطابق ندارد و باید به این موضوع دقت کنیم. اگر روادید بازیکنان صادر نشود حتی این امکان وجود دارد که تیم به آمریکا نرود و امتیاز‌های تیم ایران در همین جایی که هفته دوم به پایان رسید، فریز شود و از مسابقات بعدی که برای تیم ایران قهرمانی مردان آسیا است، امتیاز‌ها کم یا زیاد شود. تیم ایران دو روز دیگر به فرانکفورت می‌رود، اگر روادید آمریکا صادر شود که تیم عازم آمریکا خواهد شد و اگر صادر نشود امکان دارد تیم به ایران برگردد و امتیاز‌های تیم ایران تا پایان هفته دوم فریز شود و ثابت بماند تا مسابقات قهرمانی مردان آسیا.

وی درباره احتمال تغییر ترکیب تیم ایران برای هفته سوم، اگر به آمریکا برود، گفت: در واقع این موضوع به صدور روادید بازیکنان ایران بستگی دارد. ولی امکان دارد یک یا دو تغییر داشته باشیم و سعی می‌کنیم نقاطی که نیاز به ترمیم دارد، تغییر دهیم. امیدوارم تیم ایران با تمام قوا به آمریکا برود و از تمام ظرفیت خود استفاده کند.

عطایی درباره اظهار نظر سرمربی هلند که جای میلاد عبادی‌پور را در تیم ایران خیلی خالی دانست، گفت: بله قطعا میلاد از بازیکنان بزرگ والیبال کشور و از ستون‌های اصلی تیم ایران است. میلاد با من هماهنگ بود و در واقع مشکلاتی داشت که عنوان کرد و قرار شد در لیگ ملت‌ها کنار تیم نباشد و قطعا از مراحل بعدی در کنار تیم خواهد بود. در مسابقات قهرمانی مردان آسیا، بازی‌های آسیایی چین و انتخابی المپیک از میلاد استفاده خواهیم کرد و امیدوارم بهترین شرایط را با تمام ظرفیت‌های والیبال ایران داشته باشیم. میلاد به عنوان یک بازیکن بزرگ، بازیکنی که می‌تواند به تیم خیلی کمک کند، در کنار بازیکن بزرگی همچون موسوی می‌توانند، رهبر‌های تیم باشند و حضور این دو بازیکن کمک بسیار زیادی در مسیر سخت پیش رو خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی