تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

کشف ۲.۵ تن مواد مخدر طی ۴ روز در کرمان

دستاورد‌های طرح ارتقا امنیت اجتماعی شهرستان کرمان برگزار و دستاورد‌های اجرای این طرح در مدت چهار روزه برگزاری آن به نمایش گذاشته شد.

کد خبر: ۱۵۱۶۵۱
۱۱:۲۳ - ۰۴ تير ۱۴۰۲

کشف ۲.۵ تن مواد مخدر طی ۴ روز در کرمان

دیدارنیوز: دستاورد‌های طرح ارتقا امنیت اجتماعی شهرستان کرمان صبح امروز با حضور سردار عبدالعلی روانبخش جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان و امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در محل محوطه فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان برگزار و دستاورد‌های اجرای این طرح در مدت چهار روزه برگزاری آن به نمایش گذاشته شد.

سردار عبدالعلی روانبخش جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: این طرح به مدت چهار روز با هدف پاکسازی نقاط آلوده و با اولویت امنیت محله محور در استان انجام شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاورد‌های این طرح به طور همزمان در ۲۲ شهرستان استان در حال برگزاری است، گفت: این دستاورد‌ها با حضور اعضای شورای تامین استان، در شهر کرمان به نمایش گذاشته شده و همکاران ما در شهرستان کرمان و پلیس‌های تخصصی آگاهی و اطلاعات ما دستاورد‌های خود در این طرح را به نمایش گذاشته‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اهم اقدامات انجام شده در حوزه مواد مخدر در مدت اجرای این طرح، بیان کرد: ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشتیم، ۵۸ نفر قاچاقچی و ۱۹۱ نفر خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و ۳۸۸ نفر معتاد متجاهر در سطح شهر جمع‌آوری شده است.

وی به دستاورد‌های پلیس کرمان در حوزه سرقت‌ها در طی این چهار روز نیز اشاره کرد و گفت: ۲۳۱ نفر سارق طی این مدت بازداشت و ۵۷۰ مورد کشف انواع سرقت داشتیم.

روانبخش با بیان اینکه با افزایش سوخت قاچاق مواجه هستیم، افزود: بیش از ۲۸۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در مدت اجرای این طرح کشف و ۱۱۵ دستگاه خودرو سوخت‌بر در این ارتباط توقف شده است.

وی با اشاره به اقدامات قضائی پلیس در ارتباط با متهمین تحت تعقیب، بیان کرد: ۴۵۱ نفر متهم در این ارتباط دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است شده و دستگیری تعدادی اراذل و اوباش را هم داشتیم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان در پاسخ به برنامه پلیس برای مقابله با قتل‌های انجام شده با اسلحه شکاری، گفت: تذکرات لازم داده شده و باطل کردن برخی مجوزات این اسلحه‌ها در برنامه است.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین و اولویت کار ما در حوزه سرقت‌ها بوده است، افزود: امسال نسبت به سال قبل در مجموع سرقت‌ها در استان روند ما کاهشی بوده و با اقدامات انجام شده و طرح‌های اجرا شده امیدوار هستیم که این روند ادامه داشته باشد و اجرای این طرح‌ها باعث ارتقای امنیت و آرامش در سطح جامعه شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی