تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
پس از گذشت ۱۲ سال همچنان خبری نیست

خاوری و فساد ۳ هزار میلیاردی/ ستایشی: اتفاق جدیدی رخ نداده!

باوجود سپری شدن ۱۲ سال از فساد بزرگ ۳ هزار میلیاردی، همچنان خبری از محمودرضا خاوری مدیرعامل اسبق بانک ملی و از متهمان اصلی پرونده نیست و مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه می‌گوید که دولت کانادا همکاری لازم را در خصوص استرداد خاوری نمی‌کند.

کد خبر: ۱۵۱۶۳۸
۰۹:۳۹ - ۰۴ تير ۱۴۰۲

خاوری و فساد ۳ هزار میلیاردی/ ستایشی: اتفاق جدیدی رخ نداده!

دیدارنیوز: مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه می‌گوید که محمودرضا خاوری همچنان تحت تعقیب قضایی است.

ستایشی درباره اقدامات دستگاه قضایی برای بازگرداندن محمودرضا خاوری مدیرعامل اسبق بانک ملی و از متهمان اصلی پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی به کشور گفت: اتفاق جدیدی در این پرونده رخ نداده است. درخواست استرداد و اعلان قرمز در خصوص خاوری انجام شده است، اما دولت کانادا همکاری لازم را در خصوص استرداد خاوری نمی‌کند و او حسب موازین قانونی، تحت تعقیب قضایی است.

او در ادامه با بیان اینکه قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی با کسی تعارف ندارد، گفت: با فساد اقتصادی با قاطعیت برخورد می‌کنیم، اما آیا فقط برخورد کافی است یا خیر؟ ما معتقدیم که باید از وقوع فساد پیشگیری کنیم. در این راستا بیش از ۲۰۰ گلوگاه فساد را شناسایی کردیم. به جز سازمان بازرسی کشور، مبادی دیگر که ذی مدخل بودند، کارشناسی‌های خوبی انجام داده اند. تمام هم ما این است به نحوی عمل کنیم که ریشه‌هایی را که موجبات بروز و ظهور فساد می‌شوند را بخشکانیم و از بین ببریم. ما معتقدیم که بهترین اقدام ما، اجرای دقیق قانون است و به تبع نتیجه بسیار مثبت و قابل دفاعی دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی