تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
حکمرانی کاتالان‌ها بر ورزش اسپانیا

بارسا، جوایز را درو کرد!

تیم‌های مختلف ورزشی باشگاه بارسلونا در این فصل درخشان ظاهر شده و با فتح ۱۹ جام بهترین نتیجه تاریخ این باشگاه در ورزش اسپانیا را رقم زدند.

کد خبر: ۱۵۱۶۳۶
۰۹:۱۵ - ۰۴ تير ۱۴۰۲

بارسا، جوایز را درو کرد!

دیدارنیوز: با قهرمانی تیم فوتسال بارسلونا در لیگ این کشور، شش تیم حرفه‌ای باشگاه بارسا در این فصل موفق شدند در لیگ‌های مربوط به خود به قهرمانی برساند. تیم مردان بارسا قهرمانی لالیگا را به دست آورد و تیم فوتبال زنان هم در لیگ زنان کشور به قهرمانی رسید. چهار تیم حرفه‌ای دیگری که در اسپانیا به قهرمانی رسیدند، تیم بسکتبال، تیم هندبال، تیم هاکی و تیم فوتسال بارسا بودند.

اما موفقیت‌های باشگاه بارسلونا در این فصل تنها به این شش قهرمانی ختم نشد. بارسا روی‌هم‌رفته موفق شد ۱۹ جام قهرمانی به دست بیاورد. این رکورد موفقیت ورزشی باشگاه در تاریخ اسپانیا است.

بارسا، جوایز را درو کرد!

پنج قهرمانی در فوتبال

در ورزش فوتبال، تیم مردان بارسا با هدایت ژاوی فصل را با فتح دو جام به پایان برد. آن‌ها قهرمانی در لالیگا و قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را جشن گرفتند. قهرمانی در سوپرجام با پیروزی ۳-۱ مقابل رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکوی برگزار شده در شهر ریاض در ماه ژانویه به دست آمد.

بارسا، جوایز را درو کرد!

تیم فوتبال زنان بارسا، اما موفق به فتح سه‌گانه شد. آن‌ها علاوه بر چهارمین قهرمانی پیاپی در لالیگای زنان و سوپرجام اسپانیا برای دومین‌بار با پیروزی مقابل ولفسبورگ جام قهرمانی چمپیونزلیگ زنان را به دست آوردند.

بارسا، جوایز را درو کرد!

پنج جام دیگر برای بسکتبال و هاکی

فصل برای تیم بسکتبال بارسا با قهرمانی در لیگ کاتالونیا آغاز شد. بارسا در پایان فصل با پیروزی بر رئال‌مادرید در فینال قهرمان لیگ بسکتبال کشور شد.

بارسا، جوایز را درو کرد!

سه جام قهرمانی، اما توسط تیم هاکی بارسا به دست آمد که آخرین آن‌ها قهرمانی در لیگ هاکی اسپانیا بود. آن‌ها جام کوپا دل ری و سوپرجام را هم به دست آورده بودند.

موفق‌ترین تیم‌ها: هندبال و فوتسال

تیم هندبال بارسا در این فصل پنج جام قهرمانی به دست آورد. آن‌ها برای سیزدهمین‌بار متوالی قهرمان لیگ شده و کوپا دل‌ری، جام ASOBAL، سوپرجام ایبری و سوپرجام کاتالان را هم فتح کردند.

بارسا، جوایز را درو کرد!

ولی برای رسیدن آمار بارسا به ۱۹ جام، لازم بود که تیم فوتسال باشگاه چهار جام به دست بیاورد. فوتسالیست‌ها دیروز آخرین جام‌شان را با فتح لیگ فوتسال اسپانیا دشت کردند. پیش از آن، آن‌ها فاتح کوپا دل‌ری، سوپرجام اسپانیا و جام کاتالونیا شده بودند.

بارسا، جوایز را درو کرد!

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی