تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.
مرد پرتغالی ول‌کن آبی‌ها نیست

حمله ساپینتو به سرپرست استقلال؛ «دروغگو»!

ریکاردو ساپینتو، سرمربی سابق و جنجالی استقلال مدتی است که از لیگ ایران رفته تا در قبرس در فضایی آرام‌تر به کارش ادامه دهد، اما او ظاهرا ایران را فراموش نکرده و هر روز پیگیر خبرهای استقلال و اظهارات مسوولان آن از جمله حجت کریمی است!

کد خبر: ۱۵۱۶۱۸
۱۹:۰۹ - ۰۳ تير ۱۴۰۲

حمله ساپینتو به سرپرست استقلال؛ «دروغگو»!

دیدارنیوز: ریکاردو ساپینتو در پستی اینستاگرامی به حجت کریمی تاخت و سرپرست باشگاه استقلال را دروغگو خواند.

سرمربی پرتغالی فصل گذشته آبی‌پوشان در یک استوری حملات تندی علیه سرپرست مدیرعاملی استقلال داشت و به انتقاد شدید از او پرداخت.

ساپینتو نوشت: «از زمان ترک استقلال درنگ نکردم که مسائل را از راه حقوقی پیگیری کنم. پیداکردن دلیلی و برهان را در این هیات‌مدیره آسان نمی‌بینم. کریمی دروغ می‌گوید؛ مردی که هیچ تجربه‌ای در فوتبال ندارد و اقدامات خوبی ندارد.

این مدیریتی نیست که استقلال لیاقتش را داشته باشد. هواداران و بازیکنان لیاقت بیشتری دارند. همیشه حرفه‌ای‌گری‌ام را حفظ کردم و رابطه‌ام را نیز حفظ کردم. ایده استفاده از شما برای اعمال قدرت غلط و بی‌احترامی است.

الان وقت تمرکز روی آینده است. فصل پیش رو برای استقلال بسیار مهم است. همیشه باشگاه را تشویق کردم که به‌خوبی آماده شوند و اتحاد را در باشگاه ایجاد کنند. بگذارید به خاطر عشق مشترکی که داریم یعنی استقلال، به آینده فکر کنیم و متحد باشیم. این مسیر آینده استقلال است.

امیدوارم این صحبت‌ها شرایط را روشن کرده باشد. خوشحالم که می‌دانید که من باشگاه را ترک نکردم و قولی که دادم که همیشه پای حرف‌هایم باشم را نیز ادامه دادم؛ حتی بدون دریافت حقوقم. ممنون از حمایت‌ها. این برایم خیلی ارزشمند است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی