تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
بائربوک، وزیر خارجه آلمان تاکید کرد

اوکراین باید پیروز شود

آنالنا بائربوک، وزیر خارجه آلمان با تاکید بر اینکه اوکراین باید در جنگ با روسیه پیروز شود، گفت که کی‌یف در نهایت عضو اتحادیه اروپا خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۱۵۲۰
۱۹:۱۳ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

اوکراین باید پیروز شود

دیدارنیوز: وزیر خارجه آلمان اعلام کرد که اوکراین در نهایت به عضویت اتحادیه اروپا درمی‌آید.

به نقل از پایگاه اینتل ریپابلیک، آنالنا بائربوک به عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا چراغ سبز نشان داد. وزیر خارجه آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد: ما می‌خواهیم اوکراین در این جنگ پیروز شود.

او با بیان دیدگاه مثبت نسبت به عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا ادامه داد که اوکراین به خانواده اروپایی تعلق دارد و در نهایت به عضویت اتحادیه اروپا درخواهد آمد.

این مقام ارشد دولت برلین در حالی این مسئله را مطرح کرد که پیشتر اعلام شده بود که اوکراین نیز برای رسیدن به عضویت در اتحادیه اروپا باید شروط لازم را تامین کند.

پیشتر پارلمان اروپا با ٦٣٧ رأی مثبت، ١٣ رأی مخالف و ٢۶ رأی ممتنع درخواست اوکراین برای پیوستن به اتحادیه اروپا را پذیرفته بود و پس از آن ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از اعضای اتحادیه اروپا خواسته بود تا با عضویت فوری کشورش در اتحادیه اروپا موافقت کنند.

زلنسکی تاکید کرد: ما از اتحادیه اروپا خواستار آن هستیم که در مورد الحاق فوری اوکراین اقدام کند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی