تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

«محسن یگانه» تهدید به افشاگری کرد

«محسن یگانه» که اخیرا در حواشی اخبار موسیقی حضور پررنگی داشت و نامش نیز در فهرست ممنوع‌الفعالیت‌ها به چشم می‌خورد که البته از سوی وزیر ارشاد تکذیب شد، اکنون در کنسرت اخیرش از قصدش برای صحبت درباره پشت‌پرده‌های موسیقی خبر داد.

کد خبر: ۱۵۱۵۱۸
۱۸:۵۱ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

«محسن یگانه» تهدید به افشاگری کرد

دیدارنیوز: محسن یگانه که در روز‌های اخیر حواشی ممنوعیت برگزاری کنسرت را پشت سر گذاشته و مدتی است که از ۲۰ خرداد روی صحنه می‌رود، صحبت‌هایی در کنسرت اخیرش داشته که جنجال‌آفرین به نظر می‌رسد.

این خواننده گفته است: «فارغ از اتفاقاتی که همه در جریان آن‌ها هستند، اتفاقات دیگری رخ داد که هیچکس نمی‌داند. روزی می‌خواهم سفره دلم را باز کنم، شاید آخر تیرماه محسن یگانه را در چند پادکست ببینید تا یکسری مسائل را برای شما بشکافد و درباره موسیقی و اتفاقاتی که پشت پرده آن رخ می‌دهد، صحبت کند.»

یگانه خطاب به هوادارانش ادامه داده است: «ترسناک شد نه؟ همانقدر که حدس می‌زنید ترسناک است، ولی خیلی‌ها دوست نداشتند این کنسرت برگزار شود. آن «خیلی‌ها» افراد خیلی خاصی هستند که پروژه‌های مشترک زیادی با هم به اتمام رسانده‌ایم، ولی امروز نمی‌خواستند من روی استیج باشم، اما شما وقتی هنوز دقایقی از بلیط‌فروشی نگذشته بود بلیط‌ها را تمام کردید.»

یگانه در ادامه صحبت‌هایش در حالی که بغض کرده بود، گفت: «منی که این همه ترانه نوشته‌ام، نمی‌توانم درست و حسابی در قالب کلمات از شما تشکر کنم، ولی خودتان می‌دانید که چقدر شما را دوست دارم.»

محسن یگانه در روز‌های آینده پنجشنبه، جمعه و شنبه از یکم تا سوم تیر در سانس‌های ۱۹:۴۵ و ۲۲:۴۵ در سالن اسپیناس پالاس به روی صحنه می‌رود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی