تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
شکست عجیب تیم عطایی در ست پایانی

ایتالیا ۳ – ایران صفر؛ زورمان به یک ست نرسید!

تیم ملی والیبال مردان کشورمان در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳، در دو ست اول نمایش ضعیفی داشت، اما در ست سوم با وجود شانس برتری نتوانست یک ست بگیرد و شکست را پذیرفت.

کد خبر: ۱۵۱۵۰۵
۱۷:۳۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

ایتالیا ۳ – ایران صفر؛ زورمان به یک ست نرسید!

دیدارنیوز: تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ مغلوب ایتالیا قهرمان جهان شد.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ گروه مردان از روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد به میزبانی روتردام هلند و اورلئان فرانسه آغاز شده است و تا چهارم تیرماه با ۳۲ بازی پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه ۳۱ خرداد) و در دومین مسابقه خود در شهر روتردام به مصاف ایتالیا رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

بهروز عطایی در ابتدای این مسابقه همانند مسابقه با آلمان از ترکیب سیدمحمد موسوی، محمد، ولی زاده، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خانزاده، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور برابر ایتالیا استفاده کرد.

شهروز همایونفرمنش، جواد کریمی، آرمان صالحی، علی حاجی‌پور، میثم صالحی و امیرحسین اسفندیار دیگر بازیکنان ایران در این دیدار بودند که در مواقع مورد نیاز با نظر سرمربی به زمین مسابقه آمدند تا ۱۳ بازیکن ایران در این مسابقه شرکت کنند و مهدی جلوه تنها بازیکنی است که فرصت حضور نیافت.

سیمونه جیانلی، یوری رومانو، جانلوکا گالاسی، روبرتو روسو، دنیله لاویا، الساندرو میکلتو و لئوناردو اسکانفرلا نیز بازیکنان ایتالیا بودند که با نظر دی جورجیو سرمربی این تیم در ابتدای این مسابقه مقابل ایران صف‌آرایی کردند.

جدال دو تیم ایران و ایتالیا در سه ست و ۸۷ دقیقه پیگیری شد و شاگردان بهروز عطایی با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۶ بر ۲۴ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا مغلوب قهرمان جهان شوند. رقابت دو تیم در ست سوم بسیار نزدیک بود و تیم ایتالیا به سختی امتیاز این ست را از ایران گرفت.

مردان والیبال ایتالیا که چهار قهرمانی جهان در سال‌های ۱۹۹۰، ۱۹۹۴، ۱۹۹۸ و ۲۰۲۲ از ۱۸ دوره حضور و سه مدال نقره بازی‌های المپیک ۱۹۹۶، ۲۰۰۴ و ۲۰۱۶ از ۱۲ دوره حضور در پرونده افتخارات خود دارد، در سال ۲۰۲۱ هفتمین قهرمان خود را در قاره سبز جشن گرفتند.

ایوایلو ایوانوف از بلغارستان و آندرسون کاکادور از برزیل به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت مسابقه ایران و ایتالیا را برعهده داشتند.

والیبالیست‌های دو کشور ایران و ایتالیا در رده سنی بزرگسالان و در طول تاریخ بیست‌وپنج بار به مصاف یکدیگر رفتند که هشت برد برای ایران و ۱۷ پیروزی برای ایتالیا در این بازی‌ها ثبت شده است و با برد امروز، لاجوردی پوشان به هیجدهمین برد خود برابر ایران دست یافتند.

همچنین مسابقه امروز دو تیم، پنجمین جدال دو کشور در لیگ ملت‌ها از سال ۲۰۱۸ تاکنون بود که ایران تنها در دو دیدار موفق به شکست ایتالیا شده است.

در دیگر دیدار همزمان، تیم‌های ژاپن و کوبا در شهر ارولئان فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده سرزمین تابان سه بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید و با شش برد و ۱۸ امتیاز در صدر جدول مسابقات باقی ماند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی