تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تورنمنت کافا

آخرین وضعیت دروازه‌بان مصدوم تیم‌ملی

گفته می‌شود بهبود مصدومیت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس بین ۳ تا ۸ هفته طول می‌کشد.

کد خبر: ۱۵۱۴۷۵
۱۰:۱۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

آخرین وضعیت دروازه‌بان مصدوم تیم‌ملی

دیدارنیوز: علیرضا بیرانوند بعد از برخورد با سعید عزت‌اللهی در اوایل بازی مقابل ازبکستان دچار مصدومیت شدید از ناحیه فک شد. پیگیری‌ها و تشخیص پزشکان متخصص بر این بود که فک بیرانوند دچار شکستگی شده و این بازیکن به عمل جراحی نیاز دارد.

بعد از مصدومیت شدید علیرضا این شایعه در فضای مجازی به وجود آمد که او با توجه به شدت مصدومیت و عمل جراحی سختی که باید انجام دهد، ممکن است فصل آینده را از دست بدهد و مدت زمان دوری او از فوتبال به حدود یک سال برسد.

موضوعی که موجی از نگرانی را بین پرسپولیسی‌ها به وجود آورد و هواداران پرسپولیس به شدت پیگیر وضعیت علیرضا شدند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این موضوع صحت ندارد و علیرضا خیلی زودتر به میادین بازخواهد گشت.

آنطور که شنیدیم بعد از عمل جراحی فک بیرانوند بین ۳ تا ۸ هفته زمان نیاز دارد تا به روال عادی و تمرینات برگردد و خبری از دوری بلند مدت او نیست. موارد زیادی از مصدومیت فک فوتبالیست‌ها وجود دارد که بسته به نوع عمل و شدت شکستگی حداکثر تا ۸ هفته زمان نیاز داشتند تا به تمرینات برگردند.

شکستگی فک بیرانوند شدید نیست و به طور حتم بعد از جراحی و چند هفته استراحت می‌تواند به تمرینات برگردد و مشکلی برای همراهی پرسپولیس نخواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی