تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
خدمات رسانی ۴۳۰ نفر از کادر بهداشت و درمان هلال به حجاج ایرانی

بستری‌شدن ۵۳ زائر ایرانی در بیمارستان‌ها

با اعلام رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر، در حال حاضر ۳۷ زائر ایرانی در بیمارستان هلال‌احمر ایران و ۱۶ زائر در بیمارستان سعودی بستری هستند.

کد خبر: ۱۵۱۴۷۳
۱۰:۰۹ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

۵۳ حاجی بستری در بیمارستان‌ها

دیدارنیوز: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: ۴۳۰ نفر کادر بهداشت، درمان و پزشکی هلال‌احمر ایران در مکه و مدینه مستقر و در حال خدمت به زائران ایرانی در ایام حج تمتع هستند. در حج امسال تاکنون حدود ۱۴۷ هزار خدمت به حجاج ارائه شده است.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در تشریح خدمات این مرکز به حجاج ایرانی در کشور عربستان و در ایام حج تمتع امسال گفت: ۴۳۰ نفر کادر درمان و پزشکی هلال‌احمر ایران از ابتدای اعزام زائران به مرور در مکه و مدینه مستقر شده و در حال خدمت به زائران ایرانی در ایام حج تمتع هستند.

به گفته رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر، از سوم خرداد تا ۲۹ خردادماه در مجموع، ۱۴۶ هزار و ۷۳۸ مورد ویزیت عمومی و تخصصی در مجموعه هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های این جمعیت در مکه و مدینه به حجاج ایرانی ارائه شده است.

مرعشی افزود: در این مدت ۹۲۵۷ مورد خدمات پاراکلینیکی ازجمله آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و ...، ۲۱ هزار و ۴۲۷ مورد خدمات پرستاری شامل نوار قلب، فشار خون و قند خون، تزریقات، پانسمان و سرم تراپی در مراکز درمانی ایران در مکه و مدینه به حجاج کشورمان ارائه شده است.

وی تعداد نسخ درمانگاه‌ها و داروخانه بیمارستان برای حجاج را ۷۳ هزار و ۴۹۳ مورد اعلام کرد و گفت: ۱۷۷۹ مورد امدادرسانی و انتقال بیماران به مراکز درمانی نیز از خدمات ارائه شده در این مدت بوده است. در حال حاضر ۳۷ زائر ایرانی در بیمارستان هلال‌احمر ایران و ۱۶ زائر در بیمارستان سعودی بستری هستند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر ادامه داد: تا عصر روز ۲۹ خرداد، ۱۵۳ نفر در بخش ccu بستری شده و تحت نظر پزشکان ایرانی بوده اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی