تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کنعانی: دولت آلبانی اشتباه خود را جبران کند

پس از درگیری پلیس آلبانی با اعضای سازمان مجاهدین خلق در این کشور، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی گفت: امیدواریم دولت آلبانی اشتباه خود در میزبانی از این فرقه تروریستی را جبران کند.

کد خبر: ۱۵۱۴۶۹
۰۹:۴۰ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

کنعانی: دولت آلبانی اشتباه خود را جبران کند

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به درگیری پلیس آلبانی با اعضای سازمان مجاهدین خلق واکنش نشان داد.

ناصر کنعانی در صفحه توییتر خود نوشت: «براساس خبر‌های منتشره، صبح روز ۳۰ خرداد، پلیس آلبانی براساس حکم دادگاه عالی مبارزه با تروریسم آن کشور، اقدام به ورود به پادگان اشرف جهت بازرسی کرد. دلیل این اقدام، ارتکاب اقدامات مجرمانه و تروریستی توسط منافقین در آلبانی اعلام شد.

مقامات ذیربط کشور آلبانی از کشف و ضبط شماری از سیستم‌های الکترونیکی و پهپاد‌هایی که منافقین اقدامات تروریستی خود را به واسطه آن‌ها پیگیری و هدایت می‌کردند، خبر داده و گفتند آن‌ها (منافقین) با اقدامات تروریستی و سایبری، توافق سال ۲۰۱۴ با آلبانی را نقض کرده‌اند.

منافقین به دلیل ذات تروریستی خود، همواره خطری برای امنیت میزبان خود خواهند بود، به همین دلیل دولت عراق آن‌ها را اخراج کرد و دولت‌های دیگر نیز از پذیرش آن‌ها خودداری کردند. امیدواریم دولت آلبانی اشتباه خود در میزبانی از این فرقه تروریستی را جبران کند.»

مطلب مرتبط:

درگیری پلیس آلبانی با اعضای سازمان مجاهدین؛ یک نفر کشته شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی