تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در شب قهرمانی تیم قلعه‌نویی در کافا

تیم عنایتی در بغداد کم آورد

شاگردان رضا عنایتی در ضربات پنالتی دیدار نهایی مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال غرب آسیا مقابل عراق تن به شکست داده و به عنوان نایب قهرمانی مسابقات بسنده کردند.

کد خبر: ۱۵۱۴۵۸
۰۷:۵۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

تیم عنایتی در بغداد کم آورد

دیدارنیوز: تیم‌های امید ایران و عراق َشب گذشته (سه‌شنبه) در فینال مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال غرب آسیا در ورزشگاه المدینه شهر بغداد به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه به نتیجه تساوی یک - یک انجامید. در این بازی ابتدا تیم ایران توسط حسین گودرزی در دقیقه ۳۰ به گل رسید و حسین خدیر در دقیقه ۳+۴۵ کار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم میزبان برای دستیابی به گل تلاش زیادی کرد و چند موقعیت گلزنی خوب به دست آورد. عراقی‌ها حتی در یکی از صحنه‌ها به گل رسیدند که با پرچم کمک داور آفساید اعلام شد. از سوی دیگر هاشم‌نژاد با حرکات سرعتی خود خط دفاع رقیب را آزار دارد. با این حال در نیمه دوم توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی تیم ایران توسط یاسین سلمانی، سعید ایران‌خواه، محمد قربانی و مهدی هاشم‌نژاد به گل رسید، اما ضربه پنالتی سامان فلاح به تیر عمودی دروازه برخورد کرد. ضربات پنالتی کرار حسین، زید تحسین، حسین خدیر، منتظر محمد و احمد مکنزی هم گل شد تا تیم عراق به برتری ۵ بر ۴ دست یابد و قهرمان مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال غرب آسیا شود.

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در این مسابقه تیمش را با ترکیب محمدرضا خالدآبادی، سامان تورانیان، حسین گودرزی، سامان فلاح، محمدامین حزباوی، احمد شریعت زاده، یاسین سلمانی، آریا برزگر، امیر جعفری، محمد قربانی و محمدحسین اسلامی به میدان فرستاد. در شروع نیمه دوم مهدی هاشم‌نژاد جایگزین احمد شریعت‌زاده شد و در دقیقه ۶۶ محمدمهدی احمدی جای امیر جعفری را گرفت و علیرضا باویه به جای محمدحسین اسلامی به زمین آمد. همچنین در دقیقه ۸۹ سعید ایرانخواه جانشین حسین گودرزی شد و محمدحسین زواره‌ای به‌عنوان بازیکن تعویضی جایگزین آریا برزگر.

براساس این گزارش، آریا برزگر در دقیقه ۶۱ و محمد قربانی در دقیقه ۶۶ از داور کارت زرد دریافت کردند.

گفتنی است در مرحله گروهی مسابقات فوتبال امید‌های غرب آسیا تیم امید کشورمان با سوریه و فلسطین همگروه بود که در دیدار نخست مقابل سوری‌ها با پیروزی ۳ بر یک زمین را ترک کرد، اما در بازی دوم با تساوی یک - یک مقابل فلسطین متوقف شد. بعد صعود از مرحله گروهی در نیمه نهایی مقابل اردن قرار گرفت که در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شدند.

تیم عنایتی در بغداد کم آورد

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی