تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
فینال تورنمنت کافا جنجالی شد

ازبکستان ۰ - ایران ۱؛ اولین جام بعد از ۱۵ سال! +ویدیو

شاگردان امیر قلعه‌نویی امشب در فینال مسابقات کافا به مصاف ازبکستان، میزبان دیدار نهایی رفتند و روی همکاری عالی طارمی و آزمون زوج خط حمله به گل پیروزی‌بخش رسیدند تا تیم ملی پس از ۱۵ سال (از زمان قهرمانی در مسابقات غرب آسیا) به یک جام برسد.

کد خبر: ۱۵۱۴۵۳
۱۹:۱۵ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ ازبکستان ۰ - ایران ۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم ملی ایران فاتح تورنمنت کافا شد.

نکته عجیب این دیدار، حرکت جنجالی محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی بود که پس از دریافت کارت زرد دوم و اخراج روی زمین نشست و با بازیکنان ازبکستان درگیر شد که این اتفاق برای لحظاتی بازی را متوقف و دچار تنش کرد.

به این ترتیب، تیم ملی در تورنمنتی که کیفیت بالایی نداشت، با سه پیروزی متوالی راهی تهران خواهد شد.

تیم پرستاره قلعه‌نویی برای پایان حسرت قهرمانی در جام ملت‌های آسیا هنوز مسیر طولانی در پیش دارد و باید با دیدارهای دوستانه مناسب برای نبرد با غول‌های آسیا از جمله ژاپن، عربستان، کره جنوبی و .. آماده شود.

تیم ملی عمان هم با هدایت برانکو ایوانکوویچ، در دیدار رده‌بندی قرقیزستان را با یک گل شکست داد و سوم شد.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۵: در همان ابتدای بازی، علیرضا بیرانوند مانند دیدار جام جهانی مقابل انگلیس، پس از برخورد با یک بازیکن (سعید عزت اللهی) مصدوم شد و برانکارد به زمین آمد. پیام نیازمند پس از این اتفاق خودش را آماده ورود به زمین کرد.

دقیقه ۱۹: ازبک‌ها بازی را بهتر و هجومی‌تر از تیم قلعه‌نویی آغاز کرده‌اند و در یک صحنه نیازمند با پای چپ خود مانع از گلزنی میزبان شد.

دقیقه ۳۷: ضربه سر مهدی طارمی از کنار دروازه ازبکستان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: ضربه ایستگاهی رامین رضاییان از پشت محوطه جریمه میزبان با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت و خطری ایجاد نکرد.

دقیقه ۴۵: دروازه ایران به شدت تهدید شد و ضربه سر بازیکن ازبکستان پس از عبور از نیازمند به تیر دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. در این میان رامین رضاییان به شدت معتقد به آفساید بود و به کمک داور اعتراض کرد، اما در تصویر آهسته آفساید به نظر نمی‌رسید.

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه ۴۷: توپ بلاک شده از محوطه جریمه ازبکستان را رامین رضاییان با شوت پای چپ تماشایی زد که یوسوپوف با شیرجه به سمت راست به زیبایی توپ را دفع کرد و در ریباند هم ضربه حاج‌صفی در موقعیت آفساید راه به جایی نبرد.

گزارش زنده؛ ازبکستان ۰ - ایران ۱

گزارش زنده؛ ازبکستان ۰ - ایران ۱

ازبکستان صفر - ایران یک (دقیقه ۴۸: سردار آزمون): توپ‌گیری عالی مهدی طارمی، تیم ملی را در موقعیت گلزنی قرار داد که نفوذ او به محوطه جریمه ازبکستان و پاس در عرض این بازیکن را سردار آزمون با شوت محکم به مرکز دروازه تبدیل به گل کرد و ایران را پیش انداخت.


دقیقه ۵۰: اورونوف در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار گرفت که تعلل بی‌مورد او و دو سر توپ و در نهایت شوت این بازیکن را نیازمند به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۶۴: پاس در عرض رامین رضاییان و شوت استثنایی و فنی روزبه چشمی را یوسوپوف از کنج دروازه ازبکستان بیرون کشید و با واکنش تماشایی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۶: یوسوپوف، دروازه‌بان ازبکستان پس از مهار توپ شروع مجدد سریعی انجام داد و شومورودوف را در موقعیت عالی و تک به تک قرار داد، اما داور روسی در تصمیمی بحث‌برانگیز و البته به سود ایران، خطای کنعانی‌زادگان روی گلر حریف را در زمان پرتاب گرفت و آوانتاژ نداد.

دقیقه ۷۵: شوت زمینی بازیکن ازبکستان در اختیار نیازمند قرار گرفت.

دقیقه ۸۲: سرتوپ و شوت زمینی شومورودوف از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و به راحتی توسط نیازمند جمع شد.

دقیقه ۹۰: کنعانی‌زادگان، مدافع تیم‌ملی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد، اما این تصمیم داور را قبول نکرد و در زمین جنجال به پا کرد آن هم در دقایق پایانی و در زمانی که تیم ملی فاصله‌ای با پیروزی نداشت!

داور پس از ۹ دقیقه سوت پایان را زد تا ایران عنوان قهرمانی را کسب کند.

تورنمنت مهدی طارمی!

مهدی طارمی با زدن شش گل در پایان تورنمنت کافا به‌عنوان آقای گل این دوره از مسابقات انتخاب شد. همچنین مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان این مسابقات به‌عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد و جوایز مربوط به این بخش و آقای گلی را دریافت کرد.

لحظه بالا بردن کاپ قهرمانی جام کافا توسط حاج صفی و جشن بازیکنان تیم ملی
 

گزارش زنده؛ ازبکستان ۰ - ایران ۰

ترکیب ایران:  علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی، رامین رضاییان، مهدی قائدی، محمد محبی سردار آزمون و مهدی طارمی

ترکیب ازبکستان:  اوتکیر یوسوپوف، خاجی اکبر علی جانف، فرخ سیفیف، اتابک شوکوروف، اودیل‌جان هامروبکوف، جلال‌الدین ماشاریپوف، شرزود نصرالله‌اف، الدور شاهمرادف، عمر آشوراده و عبدالله عبدالله‌اف

گزارش زنده؛ ازبکستان ۰ - ایران ۰

گزارش زنده؛ ازبکستان ۰ - ایران ۰

گزارش زنده؛ ازبکستان ۰ - ایران ۰

گزارش زنده؛ ازبکستان ۰ - ایران ۰

گزارش زنده؛ ازبکستان ۰ - ایران ۰

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی