تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳

ایران ۳ - آلمان ۰؛ شروع خوب هفته دوم با طلسم‌شکنی

تیم ملی والیبال مردان کشورمان با نمایشی درخشان برابر آلمان، هفته دوم لیگ ملت‌ها را با برد آغاز کرد و به طلسم ۱۱ ساله مقابل این حریف اروپایی پایان داد.

کد خبر: ۱۵۱۴۴۱
۱۶:۵۰ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

ایران ۳ - آلمان ۰؛ شروع خوب هفته دوم با طلسم‌شکنی

دیدارنیوز: تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار هفته دوم لیگ ملت‌ها موفق به شکست آلمان شد تا علاوه بر کسب سه امتیاز کامل این مسابقه، طلسم یازده ساله شکست ناپذیری این تیم در قاره اروپا برابر ایران شکسته شود.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ گروه مردان از امروز (سه‌شنبه ۳۰ خرداد) به میزبانی روتردام هلند و اورلئان فرانسه آغاز شد و تا چهارم تیرماه با ۳۲ بازی پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز و در نخستین مسابقه شهر روتردام به مصاف آلمان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا به دومین برد خود در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ دست یابد و هفت امتیازی شود.

بهروز عطایی در ابتدای این مسابقه از ترکیب سیدمحمد موسوی، محمد، ولی زاده، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خانزاده، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور برابر آلمان استفاده کرد. جواد کریمی، علی حاجی‌پور، شهروز همایونفرمنش دیگر بازیکنان ایران در این مسابقه بودند که در مواقع مورد نیاز با نظر سرمربی به زمین مسابقه آمدند.

ملی‌پوشان کشورمان در سه ست متوالی این مسابقه با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسیدند تا برای نخستین بار تیم ملی والیبال آلمان را در قاره اروپا شکست دهند.

مدافعان تیم ایران عملکرد بسیار خوبی در این مسابقه داشتند که منجر به کسب ۱۲ امتیاز مستقیم از دفاع شد.

سابقه دیدار‌های ایران و آلمان در قاره سبز به سال‌های ۲۰۱۲ جام واگنر در لهستان، ۲۰۱۴ قهرمانی جهان در لهستان و ۲۰۲۱ لیگ ملت‌ها در ایتالیا برمی‌گردد که آلمان‌ها در هر سه مسابقه فاتح میدان شدند و شاگردان بهروز عطایی در نخستین مسابقه هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ موفق به شکست این طلسم ۱۱ ساله شدند.

اندرسون کاکادور از برزیل و دیوید فرناندز فوئنتز از اسپانیا به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت دیدار ایران و آلمان در هفته دوم لیگ ملت‌ها را برعهده داشتند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه فردا (چهارشنبه ۳۱ خرداد) در دومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف لاجوردی‌پوشان ایتالیا می‌رود.

تیم‌های ملی والیبال ایران و آلمان از سال ۱۹۹۱ تاکنون هشت بار در تورنمنت‌های مختلف بین‌المللی به مصاف هم رفته بودند که ایران در سه مسابقه پیروز میدان شده بود و پنج دیدار با برد آلمانی‌ها به پایان رسید و برد امروز شاگردان عطایی چهارمین برد والیبال بزرگسال ایران مقابل این تیم در طول تاریخ محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی