تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اخبار استان گیلان

۱۷۱ سازمان برای مصرف بالای برق در گیلان اخطار گرفتند

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵.۱ درصد رشد مصرف داریم و در منطقه قرمز قرار گرفتیم.

کد خبر: ۱۵۱۴۳۴
۱۵:۰۳ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

۱۷۱ سازمان برای مصرف بالای برق در گیلان اخطار گرفتند

 

دیدارنیوز: محمدتقی مهدی زاده، با بیان اینکه امسال بحث مدیریت مصرف برق را برای ادارات دولتی و سازمان‌ها جدی‌تر دنبال می‌کنیم، گفت: تاکنون ۱۷۱ اخطار را برای ادارات و سازمان‌های دولتی استان صادر کردیم.

وی اخطار دوم را همراه با قطع برق دانست و افزود: هیئت وزیران شرکت توزیع برق را مکلف کرده که ادارات دولتی را پایش کند و لذا ادارات و سازمان‌ها مکلف هستند در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ کاهش مصرف داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در گفت وگوی خبری، از رصد و پایش مستمر ادارات و سازمان‌ها خبر داد و اضافه کرد: هر اداره‌ای که از مدیریت مصرف عدول کند، اخطار می‌گیرد و در روز‌های پیش رو جدی‌تر عمل خواهیم کرد.

مهدی زاده با بیان اینکه امسال شاهد گرمای زودرس هستیم و رشد مصرف برق داریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی ادارات و سازمان و مدیریت مصرف توسط مردم مدیریت بار خوبی اتفاق بیفتد و تابستان بدون خاموشی داشته باشیم.

وی از ثبت رکورد ۱۶۰۵ مگاواتی در روز ۲۸ خردادماه در گیلان خبر داد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵.۱ درصد رشد مصرف داریم و در منطقه قرمز قرار گرفتیم و تداوم این شرایط مناسب نیست و باید مدیریت مصرف صورت بگیرد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه طرح تعدیل موقت روشنایی معابر در استان در حال اجرا است، متذکر شد: در این طرح تنها چراغ معابر بلوار‌ها و خیابان‌های اصلی به صورت یک در میان مورد تعدیل بار قرار می‌گیرند و کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی به هیچ عنوان خاموش نمی‌شود.

وی اضافه کرد: طی این طرح تاکنون ۲۲ هزار و ۲۴۶ دستگاه چراغ روشنایی معابر استان مورد تعدیل قرار گرفته و در مجموع قریب به ۳.۹ مگاوات صرفه جویی انرژی صورت گرفته است.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی