تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
والیبال چلنجر کاپ آسیا

شکست بانوان ایران در جنگ صدرنشینی

تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات چلنجر کاپ آسیا مغلوب چین تایپه شد تا به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد مسابقات شود.

کد خبر: ۱۵۱۴۲۴
۱۳:۵۸ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

شکست بانوان ایران در جنگ صدرنشینی

دیدارنیوز: شاگردان رشیدی در جنگ صدرنشینی مغلوب چین‌تایپه شدند.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی زنان ایران امروز (سه‌شنبه ۳۰ خرداد) در آخرین بازی خود از مرحله نخست رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا به مصاف چین‌تایپه رفت و سه بر صفر شکست خورد.

با این نتیجه چین‌تایپه و ایران به ترتیب به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه B راهی دور دوم شدند و با دو تیم برتر گروه D که ویتنام و یک تیم بین مغولستان یا ازبکستان است، در یک گروه جدید به رقابت می‌پردازند. بدین ترتیب شاگردان فاطمه رشیدی ساعت ۸ فردا (چهارشنبه ۳۱ خرداد) در نخستین دیدار مرحله دوم به مصاف ویتنام می‌رود.

مهسا کدخدا (کاپیتان)، منا آشفته، سودابه باقرپور، مونا دریس محمودی، نگین شیرتری، فاطمه امینی و نگار هاشمی در ترکیب ابتدایی تیم ایران در این دیدار قرار داشتند.

ست اول با امتیازگیری حریف آغاز شد و چند امتیاز از ایران پیش افتاد، اما ملی‌پوشان کشورمان فاصله را کم کردند. چین‌تایپه با بازی سرعتی خود بار دیگر اختلاف امتیاز را زیاد کرد و در حالی که مسابقه ۱۶ بر ۱۲ به نفع این تیم بود، فاطمه رشیدی سرمربی تیم ملی درخواست وقت استراحت کرد. در ادامه هم دو تعویض انجام داد و آیتک سلامت و درسا فلاح را به جای آشفته و شیرتری به زمین آورد. حملات سرعتی تایپه دریافت ایران را دچار مشکل کرده بود و موفق شد این ست را ۲۵ بر ۱۸ برنده شود.

چین‌تایپه از شروع ست دوم با ایران اختلاف امتیاز خود را زیاد کرد و در حالی که ۵ بر صفر پیش بود، رشیدی وقت استراحت درخواست کرد. با ورود ریحانه کریمی و اسما سعیدی به زمین، حملات ایران قدرت بیشتری گرفت، اما چین‌تایپه همچنان تیم برتر میدان بود و این ست را هم ۲۵ بر ۱۶ برنده شد.

ملی‌پوشان کشورمان امتیاز اول ست سوم را گرفتند و دقایقی از بازی هم پایاپای پیش رفتند، اما حریف باز هم ۱۱ بر ۸ پیش افتاد. ملی‌پوشان کشورمان که روحیه خود را از دست داده بودند نتوانستند اسپک‌های حریف را دفاع و دریافت کنند و در نهایت ۲۵ بر ۱۳ شکست خوردند.

تیم‌های حاضر در این مسابقات فردا (چهارشنبه ۳۱ خرداد) استراحت دارند و از اول تیرماه در مرحله دوم این مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی