تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
احمد نادری خبر داد

وزیر کشور خطاب به نمایندگان معترض؛ بخشنامه جنجالی لغو شد

پس از اعتراض شدید برخی از نمایندگان مجلس به بخشنامه اخیر معاون سیاسی وزیر کشور، احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه‌شنبه در میان اعتراض نمایندگان وارد مجلس شد و به گفته احمد نادری، عضو هیات رئیسه مجلس، وزیر از لغو این بخشنامه خبر داده و گفته اقدامی انجام می‌دهد که مورد رضایت مجلس و دولت باشد.

کد خبر: ۱۵۱۴۲۱
۱۳:۳۲ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

وعده وزیر کشور به نمایندگان؛ لغو بخشنامه جنجالی و اقدام برای رضایت مجلس

دیدارنیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی با حضور وزیر کشور برای بررسی حواشی پیش آمده در نتیجه یکی از بخشنامه‌های معاونت سیاسی وزارت کشور خبر داد و گفت: در این جلسه احمد وحیدی ضمن ابراز تاسف از شرایط ایجاد شده از لغو بخشنامه مذکور خبر داد و تاکید کرد که با توجه به جایگاه مجلس وظیفه همه استانداران و فرمانداران این است که با نمایندگان همراه باشند و درباره اتفاقات اخیر نیز پس از بررسی، تصمیمی خواهم گرفت و اقدامی خواهم کرد که رضایت مجلس و دولت در آن وجود داشته باشد.

احمد نادری در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور گفت: اخیرا معاون سیاسی وزیر کشور در بخشنامه‌ای به استانداران و فرمانداران تاکید شده که نمایندگان حق ورود به پروژه‌ها و امور را ندارند و نباید با نمایندگان مجلس همکاری شود. این موضوع اهانت به مجلس و جایگاه نمایندگان مردم است و به همین دلیل امروز وزیر کشور در جلسه غیرعلنی حضور یافت تا در این باره توضیح دهد.

وی افزود: وزیر کشور در توضیحات خود گفت که از ابلاغ این بخشنامه اطلاعی نداشته و آن را لغو کرده است و به همه استانداران نیز تاکید کرده که نهایت همکاری و همراهی را با نمایندگان مردم داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: وحیدی در این جلسه تاکید کرد که نمایندگان نقش بسیار مهمی در در پیشرفت روستاها، شهر و استان دارند و هرکسی از مدیران استان که با نمایندگان همراهی نکند، تذکر خواهد گرفت و به همه استانداران گفته ام که کمترین بی توجهی یا خدای نکرده توهین به نمایندگان را بر نمی‌تابیم.

نادری با بیان این که اکثریت نمایندگان مجلس در جلسه غیرعلنی از معاون سیاسی وزیر کشور گلایه شدید داشتند، گفت: اشاره نمایندگان این بود که امسال سال انتخابات است و مقوله حساس انتخابات نیاز به مدیریت توسط فردی با تجربه دارد درحالی که در سوابق معاون فعلی چنین تجاربی وجود ندارد.

به نقل از خانه ملت، عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان گفت: وزیر کشور وعده داد تا موضوع را بررسی کرده و درباره معاون سیاسی خود تصمیمی بگیرد و اقدامی انجام دهد که مورد رضایت مجلس و دولت باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی