تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

شایعه بزرگ؛ «بیرو» امروز فسخ می‌کند؟

پس از اخطار علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به این باشگاه برای دریافت مطالباتش، یک رسانه از احتمال فسخ قرارداد «بیرو» با سرخپوشان پایتخت خبر داده است.

کد خبر: ۱۵۱۴۰۷
۱۰:۵۹ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

شایعه نقل‌وانتقالاتی؛ «بیرو» امروز فسخ می‌کند؟

دیدارنیوز: دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس از امروز می‌تواند قراردادش با سرخپوشان را فسخ کند.

در حالی که ۱۰ روز از ارسال نوتیس (اخطار فسخ قرارداد) علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس می‌گذرد، این بازیکن با توجه به عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس، از امروز می‌تواند برای فسخ قراردادش اقدام کند.

باشگاه پرسپولیس پس از دریافت نوتیس بیرانوند طی روز‌های گذشته جلساتی را با وکلای علیرضا بیرانوند برگزار کرده، اما تمام این جلسات بی‌نتیجه مانده است تا احتمال فسخ قرارداد بیرانوند با سرخپوشان افزایش یابد. بیرانوند اکنون با تیم ملی ایران در کشور ازبکستان به سر می‌برد و امروز در دیدار فینال تورنمنت کافا به مصاف تیم میزبان خواهد رفت.

بیرانوند مدعی است حدود ۴۰ درصد از قرارداد فصل گذشته خود را طلبکار است و خواهان دریافت تمام این مبلغ شده است. موضوعی که باعث اختلاف میان باشگاه پرسپولیس و این دروازه‌بان شده است و باید دید آیا این بازیکن امروز از طریق وکلای خود اقدام به فسخ قرارداد خواهد کرد یا فعلاً تا زمان بازگشت و مذاکره با مدیران باشگاه صبر می‌کند.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به واسطه عملکرد خوب خود در فصل گذشته با چند پیشنهاد خارجی مواجه شده که مهمترین آن از لیگ عربستان است. البته فعلاً بیرانوند برای حضور در لیگ عربستان با مشکل ممنوعیت حضور بازیکن ایرانی در این کشور مواجه است و احتمالاً کار راحتی نیز پیش رو ندارد؛ مگر اینکه این ممنوعیت برداشته شود!

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی