تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هدف مجلس یازدهم از تصویب قانون جوانی جمعیت چه بود؟

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین با تصویب مواردی همچون تحت پوشش بیمه قرار دادن درمان ناباروری تلاش کرد تا منافع خانواده را محور قانونگذاری فرهنگی قرار دهد.

کد خبر: ۱۵۱۳۹۴
۰۹:۱۶ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

هدف مجلس یازدهم از تصویب قانون جوانی جمعیت چه بود؟

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تقویت خانواده و در اولویت قرار دادن منافع خانواده را بزرگترین اقدام فرهنگی می‌داند.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرارسیدن عید نورانی سالروز ازدواج امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) را به تمام مردم عزیز ایران به‌خصوص عروس و داماد‌های جوان تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی افزود: مجلس یازدهم با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین با تصویب مواردی همچون تحت پوشش بیمه قرار دادن درمان ناباروری تلاش کرد تا منافع خانواده را محور قانونگذاری فرهنگی قرار دهد. ما تقویت خانواده و در اولویت قرار دادن منافع خانواده را بزرگترین اقدام فرهنگی می‌دانیم. دولت از ابتدای فعالیت تأکید ویژه‌ای بر اجرای همه جانبه قانون حمایت از خانواده داشت که امیدواریم این مهم محقق شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، گفت: رهبر کبیر انقلاب در خصوص شهید چمران فرموده اند ایشان بی هیاهوی سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی برای خدا به جهاد برخاست و با آبرو به سوی خدا رفت. از خداوند متعال چنین حسن عاقبت بخیری را برای خود و همه خدمتگزاران مردم مسئلت می‌کنم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی