تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
وزیر نیرو خبر داد

متاسفانه حقابه ایران رهاسازی نشده است

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو درباره آخرین خبرها از مذاکرات با افغانستان و رهاسازی آب هیرمند به سمت ایران اظهار داشت: متاسفانه حقابه ایران رهاسازی نشده است.

کد خبر: ۱۵۱۳۸۰
۲۰:۳۷ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

متاسفانه حقابه ایران رهاسازی نشده است

دیدارنیوز: وزیر نیرو گفت: دائم حقابه خودمان را از هیرمند مطالبه می‌کنیم و تا تحقق کامل هم پیگیری‌ها را به هر نحو ادامه خواهیم داد.

علی اکبر محرابیان در حاشیه مراسم رونمایی از مرکز راهبری و پایش هوشمند شبکه برق مشترکین تهران و رصدخانه شبکه برق و انرژی شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره آخرین اخبار از مذاکرات با افغانستان و رهاسازی آب هیرمند به سمت ایران اظهار داشت: متاسفانه حقابه ایران رهاسازی نشده است.

وی تاکید کرد: بر اساس معاهده ۱۳۵۱ و همچنین بر اساس تمام موازین بین الملل ما صاحب حق هستیم و این حق هنوز داده نشده است.

وزیر نیرو گفت: ما منتظریم هرچه سریعتر رهاسازی صورت گیرد هرچند تاخیر قابل توجه است.

او بیان داشت: در کنار موضوع پیگیری حقابه هیرمند ما برای پایدارسازی آب در منطقه سیستان و مناطق تابعه برنامه‌های مفصلی را در دست اجرا داریم.

محرابیان با بیان اینکه ما بابت تامین آب نگرانی نداریم، خاطرنشان کرد: با این وجود دائم حقابه خودمان را مطالبه می‌کنیم و تا تحقق کامل هم پیگیری‌ها را به هر نحو ادامه خواهیم داد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی