تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا

فرصت‌سوزی نوجوانان ایران

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در روزی که فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت، به تساوی بدون گل برابر قطر رضایت داد تا کارش برای صعود به بازی آخر مرحله گروهی کشیده شود.

کد خبر: ۱۵۱۳۷۹
۲۰:۰۸ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

فرصت‌سوزی نوجوانان ایران

دیدارنیوز: تیم فوتبال نوجوانان کشورمان دومین دیدارش در مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا را با تساوی مقابل قطر پشت سر گذاشت.

تیم‌‍‌های فوتبال نوجوانان ایران و قطر در چارچوب دیداری از گروه B رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه راجامانگالای تایلند مقابل هم قرار گرفتند که در پایان به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.

سپیدپوشان ایران که در نیمه اول با تساوی بدون گل از زمین مسابقه خارج شدند، در نیمه دوم با ارائه نمایشی متفاوت و بازی هجومی عنابی‌ها را ناچار به دفاع کردند.

در این بازی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان بار‌ها به ویژه در نیمه دوم دروازه قطر را تهدید کرد، اما راه به جایی نبرد تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یابد.

حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان کشورمان آرشا شکوری، نیما اندرز، حسام نفری، عرفان درویش عالی (کاپیتان)، اسماعیل قلی‌زاده، امیرمحمد رزاقی‌نیا، یعقوب براجعه، کسری طاهری، ابوالفضل زمانی، ماهان صادقی و ابوالفضل ذلیخایی را به‌عنوان ۱۱ بازیکن اصلی راهی زمین کرد.

در دقیقه ۶۶ رضا قندی‌پور به جای ابوالفضل زلیخایی به زمین رفت و محمد عسکری جانشین ماهان صادقی شد. همچنین در دقیقه ۳+۹۰ فرجاد فیاض به جای اسماعیل قلی‌زاده وارد زمین مسابقه شد و در دقیقه ۶+۹۰ علی همامی‌فر جای امیرمحمد رزاقی‌نیا را گرفت.

نوجوانان فوتبال کشورمان که در بازی اول خود افغانستان را با نتیجه ۶ بر یک شکست داده بودند، با تساوی در بازی امروز چهار امتیازی شدند و در رده دوم جدول گروه B جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا قرار گرفتند. در این گروه کره جنوبی شش امتیازی صدرنشین است و قطر با یک امتیاز و افغانستان بدون امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند. کره جنوبی با برد در بازی امروز صعود خود را قطعی کرد.

فرصت‌سوزی نوجوانان ایران

پیش از دیدار ایران - قطر، تیم کره جنوبی در گروه B مسابقات فوتبال جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا با نتیجه ۴ بر صفر افغانستان را شکست داده بود.

طبق برنامه نوجوانان کشورمان از ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه یکم تیر ماه مقابل کره جنوبی قرار خواهند گرفت.

این رقابت‌ها از ۲۵ خرداد آغاز شد و تا ۱۱ تیر ماه در بانکوک (میزبان مسابقات گروه‌های B، A و D) و چونبوری (میزبان مسابقات گروه C) پیگیری می‌شود و چهار تیم برتر جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ را کسب خواهند کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی