تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
نگرانی هواداران آبی ادامه دارد

نکونام - استقلال؛ مشکل کجاست؟

ماجرای انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال به داستانی طولانی و پرحاشیه تبدیل شده و هواداران این تیم را به شدت نگران فصل آینده کرده است؛ نکونام می‌آید یا نه؟ مشکل او چیست؟ چه چیزی مانع مربیگری نکونام در استقلال است؟

کد خبر: ۱۵۱۳۷۲
۱۸:۱۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

نکونام - استقلال؛ مشکل کجاست؟

دیدارنیوز: مهدی حیدرزاده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پاسخ شفافی به روند مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید این تیم نداد.

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در حالی امروز دوشنبه، برگزار شد که پرویز مظلومی عضو کمیته فنی بدون پاسخ به سئوالات خبرنگاران ساختمان باشگاه را ترک کرد.

در ادامه مهدی حیدرزاده که اخیراً به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال منصوب شده است، مقابل درب ساختمان باشگاه حاضر شد تا پاسخگوی سئوالات هواداران و خبرنگاران درباره وضعیت انتخاب سرمربی این تیم باشد.

یکی از هواداران خطاب به حیدرزاده گفت که مطالبه هواداران انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم است که عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ گفت: داریم تمام تلاشمان را می‌کنیم.

وی سپس در واکنش به اینکه مشکل نکونام چیست که به عنوان سرمربی انتخاب نمی‌شود؟ اظهار کرد: مشکل را بدانید خیالتان راحت می‌شود؟

عضو هیات مدیره استقلال که با پافشاری هواداران مواجه شده بود، ادامه داد: تیم مدیریتی استقلال که من هم عضوی از آن هستم دارد تمام تلاشش را می‌کند. اینکه بگوییم نکونام مشکل دارد یا مشکل ندارد یا سرمربی چه کسی است، از زبان من که در فضای مالی کار می‌کنم، تا زمانی که سرمربی مشخص نشده است دردی را دوا نمی‌کند!

«اگر نکونام مشکلی ندارد امروز نام او را به عنوان سرمربی اعلام کنید.» حیدرزاده در واکنش به این درخواست هواداران گفت: اجازه بدهید من بروم. این بحث فایده‌ای ندارد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم تمام تلاش و رایزنی دارد انجام می‌شود تا به بهترین نتیجه ممکن برای انتخاب سرمربی تیم برسیم. تیم فنی باشگاه و اعضای موثر دارند تمام تلاششان را می‌کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه آیا استقلال گزینه خارجی و یا مربی دیگر ایرانی را هم مدنظر دارد؟ گفت: می‌توانم بگویم تلاش مجموعه صورت می‌گیرد. کسانی که داخل ساختمان هستند اول هوادار هستند بعد مدیر. فکر نکنید کسانی که اینجا هستند دلواپس تیم نیستند و نمی‌دانند بازی‌ها چه زمانی شروع می‌شود و چه اتفاقاتی می‌افتد. همه را می‌دانند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی