تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
یک پیرمرد ۹۰ ساله گفت شما هم شاسی بلند گرفته‌اید، گفتم والله نگرفته‌ام!

نماینده مجلس: آبروی ما در موضوع خودروهای شاسی‌بلند رفته/ اسامی را اعلام کنید! +ویدیو

سیدغنی نظری خانقاه، نماینده مردم خلخال در مجلس درباره موضوع جنجالی و رسوایی واگذاری خودرو‌های شاسی بلند به تعدادی از نمایندگان مجلس انقلابی گفت: آبروی ما رفته است. من جایی رفتم که یک پیرمرد ۹۰ ساله به ما گفت شما هم شاسی بلند گرفته‌اید، گفتم والله نگرفته‌ام! شماره خودرو‌ها را به همراه اسامی اعلام کنید، چرا می‌ترسید؟ ما همه متهم هستیم. امروز ۲۸۴ نفر متهم به گرفتن خودرو هستند در حالی که شاید کمتر از ۱۰۰ نفر خودرو گرفته‌اند.

کد خبر: ۱۵۱۳۷۰
۱۷:۵۳ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

نماینده مجلس: آبروی ما در موضوع خودروهای شاسی‌بلند رفته/ اسامی را اعلام کنید! +ویدیو

دیدارنیوز: نماینده مردم خلخال در مجلس گفت: هیأت رئیسه در موضوع واگذاری خودرو‌های شاسی بلند شفاف‌سازی کند.

سیدغنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مطالبه همه بازنشستگان، پدران و دوستان است، چرا نباید دولت این اقدام اساسی را انجام دهد، چرا نباید در لایحه برنامه هفتم آورده نشود. از مجلس محترم می‌خواهم که بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان و فاصله ۱۰ درصدی دریافتی بین بازنشستگان و شاغلان مدنظر قرار گیرد و با بازنشستگان هرگونه رفتار کنیم در آینده با ما رفتار خواهد شد. اگر مشکلات آن‌ها را حل کنیم در آینده نیز مشکلات ما نیز حل خواهد شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در موضوع واگذاری خودرو‌های شاسی بلند باید شفاف سازی صورت گیرد چرا که در این موضوع با آبروی مجلس بازی شد لذا از هیأت رئیسه می‌خواهم در این موضوع روشنگری کند و شماره خودرو‌ها به همراه اسامی اعلام کند چرا که تمام مجلس در این خصوص متهم شدند در حالی که شاید کمتر از صد نفر خودرو گرفته باشند. بسیاری به دنبال زدن مجلس بودند که با این موضوع به هدف خود رسیدند.

به نقل از خانه ملت، او افزود: در خصوص رفع ممنوعیت نطق برای نماینده تبریز اقدام خوبی انجام دادید، همچنین در خصوص نامه اخیر معاون وزیر کشور باید اقدامی جدی صورت گیرد.

به گزارش دیدارنیوز، خانقاه در بخش مهمی از این تذکر شفاهی درباره موضوع جنجالی واگذاری خودروهای شاسی بلند به تعدادی از نمایندگان مجلس انقلابی گفت: آبروی ما رفته است. من جایی رفتم که یک پیرمرد ۹۰ ساله گفت شما هم شاسی بلند گرفته‌اید، گفتم والله نگرفته‌ام! شماره خودرو‌ها را به همراه اسامی اعلام کنید، چرا می‌ترسید؟ ما همه متهم هستیم. امروز ۲۸۴ نفر متهم به گرفتن خودرو هستند در حالی که شاید کمتر از ۱۰۰ نفر خودرو گرفته‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی