تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

حمله کماندو‌های اسرائیل به فلسطینیان؛ ۳ کشته و ده‌ها مجروح

دست کم ۳ فلسطینی روز دوشنبه در جریان حمله کماندو‌های ارتش اسرائیل به کرانه باختری رود اردن کشته و بیش از ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

کد خبر: ۱۵۱۳۶۷
۱۷:۲۲ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

حمله کماندو‌های اسرائیل به فلسطینیان؛ ۳ کشته و ده‌ها مجروح

دیدارنیوز: این حادثه در جریان درگیری میان فلسطینیان و نیرو‌های کماندوی ارتش اسرائیل در شهر جنین روی داد که طی آن دست کم هفت سرباز و پلیس مرزی اسرائیل نیز زخمی شدند.

ارتش اسرائیل در این درگیری به شکلی غیرمعمول از بالگرد نظامی برای شلیک راکت به سوی فلسطینیان استفاده کرد.

این درگیری بر اساس آخرین آمار دست کم سه کشته در میان فلسطینان به جا گذاشت که یکی از آن‌ها یک نوجوان فلسطینی بوده است.

در این حمله همچنین عملیات کمین علیه کماندو‌های ارتش اسرائیل در شهر جنین انجام شد و طی آن یک خودرو زرهی اسرائیل هدف یک بمب‌گذاری جاده‌ای قرار گرفت.

به گزارش جروازلم پست، این درگیری پس از آن روی داد که نیرو‌های ارتش اسرائیل بامداد دوشنبه برای دستگیری دو مظنون تحت تعقیب که گفته می‌شود در حملات پیشین علیه اسرائیلی‌ها دست داشتند وارد شهر جنین در کرانه باختری رود اردن شدند.

وزارت بهداشت فلسطین شمار تلفات ناشی از درگیری‌های شدید میان سربازان اسرائیلی و فلسطینیان در جنین را دست کم سه نفر اعلام کرده و یاد آور شده است که ده‌ها تن نیز در این درگیری‌ها مجروح شده‌اند.

در حالی که با توقف طرح صلح مورد حمایت ایالات متحده در خاورمینه از تقریباً یک دهه گذشته تنش میان اسرائیل و فلسطینی‌ها تشدید شده، جنین و سایر مناطق شمال کرانه باختری به کانون حملات اسرائیل و درگیری‌ها میان دو طرف تبدیل شده است.

یک سخنگوی ارتش اسرائیل به رویترز گفت که شلیک از بالگرد آپاچی به منطقه‌ای خالی از جمعیت صورت گرفته تا زمینه عقب راندن افراد مسلح فلسطینی پس از هدف قرار گرفتن یک خودروی زرهی در کمین انفجاری فراهم شود.

یکی از مسئولان گروه مسلح فلسطینی جهاد اسلامی نیز گفت: «استفاده اسرائیل از هواپیما، نیرو‌های ما را به سوی استفاده از تجهیزاتی غافلگیرکننده برای دشمن سوق می‌دهد.»

جهاد اسلامی اعلام کرد که یکی از سه فلسطینی که در جریان حمله بامداد روز دوشنبه کشته شدند از اعضای این گروه بوده است.

حماس نیز اعلام کرده است که نیرو‌های این گروه در درگیری‌های یاد شده شرکت داشتند؛ رویترز به نقل از شاهدان محلی از دستگیری دست کم یک فلسطینی در حمله نیرو‌های اسرائیلی به جنین خبر داده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی