تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

وزش باد شدید در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و انتقال گرد و خاک از استان‌های مجاور پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۵۱۳۶۱
۱۳:۵۱ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

وزش باد شدید در تهران

دیدارنیوز: با بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگو‌های پیش‌یابی عددی وضعیت جوی استان تهران تا پایان هفته آسمان صاف تا کمی ابری در سطح استان به‌ویژه در مناطق جنوب و غرب وزش باد و در بعضی ساعات، وزش باد شدید در نقاط مستعد خیزش گردوخاک همچنین گرد و غبار انتقالی از استان‌های مجاور پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به این شرایط در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی مورد انتظار است.

با عبور ریزموج‌هایی از تراز‌های میانی جو طی این چند روز در ارتفاعات در بعضی ساعات افزایش و رشد ابر‌های همرفتی و روز سه‌شنبه (۳۰ خرداد) گاهی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

تا پایان هفته عدم تغییرات محسوس دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۳۰ خرداد) صاف، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۳۱ خرداد) صاف، گاهی وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی