تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
ناکامی دوباره برای مودریچ و کروات‌ها در فینالی بزرگ

«لاروخا» بربام فوتبال اروپا

جدال نفس‌گیر اسپانیا و کرواسی در فینال لیگ ملت‌های اروپا پس از اینکه ۱۲۰ دقیقه گل نداشت و برابر بود، به ضربات پنالتی کشید و آنجا بود که لاروخا به لطف دستان اونای سیمون فاتح جام شد.

کد خبر: ۱۵۱۳۲۵
۰۸:۲۵ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

«لاروخا» بربام فوتبال اروپا

دیدارنیوز: اسپانیا با غلبه بر کرواسی در ضربات پنالتی فاتح لیگ ملت‌های اروپا شد.

سرنوشت نبرد اسپانیا و کرواسی در فینال لیگ ملت‌های اروپا ۲۳-۲۰۲۲، سرانجام پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش ۲ تیم و تساوی بدون گل به ضربات پنالتی کشید و شاگردان دلافوئنته در نخستین تورنمنت با هدایت این سرمربی فاتح جام شدند.

«لاروخا» بربام فوتبال اروپا

اسپانیا که آخرین بار یورو ۲۰۱۲ را فتح کرده بود و بیش از یک دهه دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند، سرانجام پس از سکته در ضربات پنالتی مقابل مراکش در لیگ ملت‌های اروپا شاهکار کرد و به دنبال غلبه بر ایتالیای مانچینی، تیم سوم جام‌جهانی را در فینال از پیش رو برداشت تا چهارمین بازی دلافوئنته روی نیمکت «لاروخا» چهارمین جام را برای «ماتادورها» به ارمغان بیاورد.

اسپانیا دوره گذشته در این تورنمنت به نایب قهرمانی رسیده بود و حالا با بالای سر بردن جام قهرمانی در سومین دوره، پرافتخارترین تیم تاریخ نه چندان دراز دامن این مسابقات لقب گرفته است. اسپانیا که در این دیدار بازی نه چندان برتری از خود برجای گذاشت و زنده ماندن امیدهایش را مدیون درخشش اونای سیمون در طول بازی بود در ضربات پنالتی هم با تکیه بر دستان مطمئن او از پس کروات‌های سر سخت برآمد.

پس از تساوی بدون گل در ۱۲۰ دقیقه، ضربات پنالتی به شرح زیر زده شد و در نهایت طلسم ۱۱ ساله عدم قهرمانی اسپانیا در دیداری که طلسم عدم قهرمانی لوکا مودریچ در سطح ملی باقی ماند، باطل شد.

نیکو ولاشیچ (گل برای کرواسی)، خوسلو (گل برای اسپانیا)، مارسلو بروزوویچ (گل برای کرواسی)، رودری (گل برای اسپانیا)، مودریچ (گل برای کرواسی)، میکل مرینو (گل برای اسپانیا) لاورو مایر (پنالتی هدر رفته برای کرواسی)، مارکو آسنسیو (گل برای اسپانیا)، ایوان پریشیچ (گل برای کرواسی)، آیمریک لاپورت (پنالتی هدر رفته برای اسپانیا)، برونو پتکوویچ (پنالتی هدر رفته برای کرواسی) دنی کارواخال (گل قهرمانی برای اسپانیا)

«لاروخا» بربام فوتبال اروپا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی