تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مسابقات غرب آسیا

امید‌ِ ایران فینالیست شد

تیم ملی امید ایران با برتری مقابل اردن در ضربات پنالتی، به دیدار فینال مسابقات غرب آسیا صعود کرد تا برای تقابل با عراق یا عمان آماده شود.

کد خبر: ۱۵۱۳۲۳
۲۱:۱۲ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

امید‌ِ ایران فینالیست شد

دیدارنیوز: شاگردان عنایتی با شکست اردن در ضربات پنالتی جواز حضور در دیدار نهایی مسابقات فوتبال امید‌های غرب آسیا را کسب کردند.

تیم فوتبال امید کشورمان در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی مسابقات امید‌های غرب آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه المدینه شهر بغداد مقابل اردن قرار گرفت که در پایان ۹۰ دقیقه به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی ستاره میدان محمدرضا خالدآبادی بود که پنالتی‌های دوم و سوم اردنی‌ها را مهار کرد تا تیم ایران در نهایت با برتری ۴ بر ۳ جشن صعود به دیدار نهایی مسابقات فوتبال غرب آسیا را برپا کند. در تیم ایران ضربات پنالتی یاسین سلمانی، علیرضا باویه، محمد قربانی و مهدی هاشم‌نژاد گل شد و ضربه پنالتی محمدامین حزباوی را سنگربان اردن مهار کرد.

همچنین ضربات پنالتی بشار الدیابات، امین شنانیه و مهند ابوطا‌ها از تیم اردن گل شد و محمدرضا خالدآبادی ضربات محمد ابوالنادی و عامر جاموس را مهار کرد.

بدین ترتیب تیم فوتبال امید کشورمان عصر روز سه‌شنبه در دیدار نهایی مسابقات فوتبال امید‌های غرب آسیا به مصاف برنده دیدار امشب عراق - عمان خواهد رفت.

عنایتی شاگردانش را در این بازی با ترکیب محمدرضا خالدآبادی، سعید ایرانخواه، محمدامین حزباوی، سامان فلاح، محمد قربانی، یاسین سلمانی، محمدحسین اسلامی، سامان تورانیان، امیر جعفری، احمد شریعت‌زاده و آریا برزگر راهی زمین کرد. در شروع نیمه دوم آریا یوسفی در دقیقه ۴۶ جایگزین سامان تورانیان شد. همچنین محمدمهدی احمدی در دقیقه ۸۲ به جای امیر جعفری به زمین رفت و علیرضا باویه جانشین محمدحسین اسلامی شد.

گفتنی است در مرحله گروهی مسابقات فوتبال امید‌های غرب آسیا تیم امید کشورمان با سوریه و فلسطین همگروه بود که در دیدار نخست مقابل سوری‌ها با پیروزی ۳ بر یک زمین را ترک کرد، اما در بازی دوم با تساوی یک - یک مقابل فلسطین متوقف شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی