تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا

زور کومان به ایتالیا هم نرسید

تیم ملی هلند با هدایت رونالد کومان، در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا مقابل ایتالیا به میدان رفت و تن به شکست خانگی داد تا یک ناکامی دیگر برای لاله‌های نارنجی بعد از باخت برابر کرواسی رقم بخورد.

کد خبر: ۱۵۱۳۱۴
۱۸:۴۸ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

زور کومان به ایتالیا هم نرسید

دیدارنیوز: تیم ملی ایتالیا با غلبه بر میزبان، عنوان سومی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا را کسب کرد.

دیدار رده بندی سومین دوره جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۳ عصر امروز (یکشنبه) در شهر توئنته هلند میان تیم ملی این کشور و ایتالیا برگزار شد که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم ملی ایتالیا به پایان رسید و به این ترتیب آتزوری عنوان سومی این رقابت‌ها را کسب کرد.

ایتالیایی‌ها با گلزنی فدریکو دی‌مارکو در دقیقه ۶ از حریف پیش افتادند و با گلزنی داویده فراتسی در دقیقه ۲۰ اختلاف را دو برابر کردند. هلند به وسیله استیون برگوین در دقیقه ۶۸ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و به بازگشت به بازی امیدوار شد، اما فدریکو کیه‌زا در دقیقه ۷۲ سومین گل را برای آتزوری به ارمغان آورد و به این ترتیب دوباره اختلاف به ۲ گل افزایش پیدا کرد.

در ادامه هلندی‌ها تسلیم نشدند و به تلاش خود برای بازگشت به بازی ادامه دادند و اگرچه گل بعدی آن‌ها از روی ضربه ایستگاهی در دقیقه ۸۲ توسط ووت وگورست توسط VAR مردود اعلام شد، اما در تلاش بعدی توسط جورجینیو واینالدوم در دقیقه ۹۰، شاگردان رونالد کومان بالاخره برای دومین بار دروازه میهمان را باز کردند، اما این گل آخرین تلاش موفق هلندی‌ها برای گلزنی بود و به این ترتیب ایتالیا بازی را به سود خود به پایان رساند و با کسب عنوان سوم، تا از این دوره لیگ ملت‌های اروپا نیز همان دستاوردی را داشته باشد که در دوره قبل رقم زد.

پرونده لیگ ملت‌های اروپا، امشب با برگزاری بازی فینال میان تیم‌های ملی کرواسی و اسپانیا بسته می‌شود، دیداری که از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی