تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
شورای رقابت خبر داد

قیمت «دنا پلاس» اصلاح می‌شود

سپهر دادجوی توکلی، مدیر کل روابط عمومی شورای رقابت از بررسی قیمت دنا پلاس و تغییر آن بر اساس مصوبه شورای رقابت خبر داد و گفت: ایران خودرو به زودی اطلاعیه اصلاحی خود را صادر و مشتریان را از جزئیات شرایط آگاه می‌کند.

کد خبر: ۱۵۱۳۰۸
۱۷:۴۰ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

قیمت «دنا پلاس» اصلاح می‌شود

دیدارنیوز: مدیر کل روابط عمومی شورای رقابت از بررسی قیمت دنا پلاس و تغییر آن بر اساس مصوبه شورای رقابت خبر داد.

سپهر دادجوی توکلی، اعلام کرد: در راستای وظایف نظارتی بر نحوه اعمال دستورالعمل و مصوبات شورای رقابت در جلسه امروز کارگروه خودروی این شورا که با حضور مسئولین ایران خودرو و سازمان حمایت برگزار شد، مباحث مربوط به دنا پلاس و ابهام ایجاد شده در تفسیر مصوبه شورا مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد قیمت دناپلاس بر اساس مصوبات شورای رقابت اعمال شود.

وی ادامه داد: بر این اساس منتظر جلسات فنی و اداری در شرکت ایران خودرو که همکاری خوبی با شورا داشت جهت صدور اطلاعیه و شفاف سازی تصمیمات هستیم. بر این اساس ایران خودرو به زودی اطلاعیه اصلاحی خود را صادر و مشتریان را از جزئیات شرایط آگاه می‌کند.

گفتنی است؛ به دنبال بحث‌های اخیر پیرامون قیمت دنا‌ها که به گفته مشتریان قیمت دناپلاس توربو مدنظر برای تکمیل وجه خودروی دناپلاس قرار گرفته است، ایران‌خودرو ادعا کرد که سوء برداشت مشتریان از جهت مبنا قرار دادن محصول دناپلاس با کد اشتباه بوده که در نهایت در جلسه امروز کارگروه خودروی این شورا مقرر شد قیمت دناپلاس اصلاح شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی