تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واکنش عبدی به تغییر محل نشست وزیران ایران و عربستان؛ «ظریف» بود چه می‌کردید؟!

پس از تغییر محل نشست خبری وزیران خارجه ایران و عربستان که در ابتدا قاب عکسی از سردار سلیمانی در آن قرار داشت و در ادامه با تغییر محل نشست این قاب دیده نشد، واکنش‌هایی به این اتفاق در فضای مجازی به پا شده است. از جمله توییت عباس عبدی، تحلیل‌گر سیاسی که نوشته: «آنانی که تا دیروز حاج قاسم را فریاد می‌زدند اگر این اتفاق در زمان ظریف (وزیر خارجه سابق ایران) رخ می‌داد چه می‌کردند؟ سرتان را پایین بگیرید و بروید.»

کد خبر: ۱۵۱۲۴۶
۱۹:۵۴ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

عبدی:

دیدارنیوز: یک تحلیل‌گر سیاسی نسبت به تغییر محل نشست خبری وزرای خارجه ایران و عربستان سعودی که قاب عکس سردار سلیمانی در آن قرار داشت و تغییر کرد، به شدت واکنش نشان داد.

ساعتی پیش نشست خبری مشترک حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن‌فرحان وزرای خارجه ایران و عربستان در تهران برگزار شد اما اتفاق عجیب این نشست، تغییر محل آن بود که ابتدا عکسی از سردار قاسم سلیمانی کنار محل صحبت‌های مقام سعودی قرار داشت اما دقایقی بعد محل نشست تغییر کرد و خبری از قاب عکس سردار سلیمانی نبود!

مطلب مرتبط:

پاسخ کنعانی به تغییر بحث‌برانگیز محل نشست بن‌فرحان؛ عکس سردار یا مشکل فنی؟

همین موضوع بحث‌های زیادی را در رسانه‌ها و فضای مجازی به راه انداخته و ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه آن را به مشکل فنی ربط داده است.

اما عباس عبدی، تحلیل‌گر مسایل سیاسی و اجتماعی نظر دیگری دارد و در توییتر نوشته: «آنانی که تا دیروز حاج قاسم را فریاد می‌زدند اگر این اتفاق در زمان ظریف (وزیر خارجه سابق ایران) رخ می‌داد چه می‌کردند؟ سرتان را پایین بگیرید و بروید.»

 

عبدی:

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی