تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
به جز ۴ محصول اعلام شد

افزایش ۳۰ درصدی قیمت محصولات لبنی در سال مهار تورم

افزایش قیمت‌ها در دولت ابراهیم رئیسی همچنان ادامه دارد؛ در حالی که حقوق‌ها حدودا به اندازه نصف تورم برای سال ۱۴۰۲ افزایش یافته، اما هر روز و هر هفته شاهد بی‌ثباتی و گرانی انواع و اقسام کالا‌ها از جمله محصولات لبنی هستیم که این بار به بهانه گرانی شیر خام و افزایش نرخ دلار، تا ۳۰ درصد افزایش داشته است!

کد خبر: ۱۵۱۲۲۳
۱۳:۳۸ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

افزایش ۳۰ درصدی محصولات لبنی در سال مهار تورم

دیدارنیوز: سخنگوی انجمن صنایع لبنی گفت: قیمت محصولات لبنی به غیر از ۴ محصول پنیر ۴۰۰ گرمی UF، شیر بطری ۹۰۰ گرمی، شیر نایلونی ۹۰۰ گرمی و ماست ساده ۲ و نیم کیلوگرمی ۳۰ درصد افزایش یافت.

محمدرضا بنی طبا اظهار داشت: بر اساس آئین نامه قیمت گذاری محصولات ساخت داخل؛ قیمت فرآورده‌های لبنی به غیر چهار محصول که مشمول قیمت گذاری دولت هستند، ۳۰ درصد افزایش یافت.

وی افزود: این چهار محصول شامل پنیر ۴۰۰ گرمی UF، شیر بطری ۹۰۰ گرمی، شیر نایلونی ۹۰۰ گرمی و ماست ساده ۲ و نیم کیلوگرمی هستند که بیشترین سهم را نیز در سبد تولیدات صنایع لبنی دارند.

مطلب مرتبط:

یک گرم ماست ۱۰۰ تومان!

سخنگوی انجمن صنایع لبنی ادامه داد: با وجود اینکه قیمت شیر خام ۲۵ درصد افزایش یافته است و به ۱۵ هزار تومان رسیده است، اما ستاد تنظیم بازار اجازه افزایش قیمت چهار محصول پر مصرف که مشمول قیمت گذاری می‌شود را نداده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر افزایش قیمت شیر خام، هزینه‌های حمل و نقل، بسته بندی و دلار گران شده و تولید در این شرایط موجب ضرر تولید کننده می‌شود.

بنی طبا گفت: تنها افزایش شیر خام ماهانه ۲۷ هزار میلیارد تومان هزینه تولید کنندگان را افزایش داده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی