تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در خرم آباد رخ داد

جزییاتی از حمله عجیب به آمبولانس با شمشیر!

محسن آدینه‌وند، رئیس اورژانس لرستان از اتفاقی عجیب حین ماموریت عوامل اورژانس خبر داد و گفت: چند نفر با شمشیر که حالت عادی نداشتند از خودرو پیاده شده و با عوامل اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند که منجر به جراحت پرسنل و آسیب به آمبولانس می‌شوند.

کد خبر: ۱۵۱۱۹۸
۱۰:۰۳ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

جزییاتی از حمله عجیب به آمبولانس اورژانس با شمشیر!

دیدارنیوز: رئیس اورژانس لرستان گفت: پنجشنبه هنگام انتقال یک مصدوم توسط عوامل اورژانس، یک دستگاه پژو پارس کنار آمبولانس توقف می‌کند و چند نفر با شمشیر که حالت عادی نداشتند از خودرو پیاده شده و متأسفانه در این هنگام با عوامل اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند که منجر به جراحت پرسنل و آسیب به آمبولانس می‌شوند.

حمله اوباش به آمبولانس اورژانس در خرم‌آباد

محسن آدینه‌وند در گفتگو با رسانه‌ها از ضرب و شتم پرسنل اورژانس این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: حوالی ساعت یازده بیست و پنجم خرداد ماه، گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد، که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان ارم (گلدشت غربی) اعزام شد.

وی تصریح کرد: پس از اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، در لحظه انتقال مصدوم، یک دستگاه پژو پارس کنار آمبولانس توقف می‌کند و ۵ تا ۶ نفر با شمشیر که حالت عادی نداشتند از خودرو پیاده شده و متأسفانه در این هنگام با عوامل اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند که منجر به جراحت پرسنل و آسیب به آمبولانس می‌شوند.

مطلب مرتبط:

کتک خوردن کارشناسان اورژانس در صحنه تصادف!

سرپرست اورژانس ۱۱۵ لرستان ادامه داد: یک نفر از ارازل و اوباش سوار آمبولانس شده و با سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند، که با اقدام به موقع پلیس رو به رو شده و دو نفر از اوباش را دستگیر کردند.

وی با هشدار به کسانی که به واسطه رفتار‌های هنجار شکنانه، منجر به ضرب و شتم پرسنل اورژانس می‌شوند، گفت: هرگونه تعدی به همکاران از مسیر‌های قانونی تا تنبیه و مجازات خاطی پیگیری خواهد شد و این سازمان با تمام توان پیگیر احقاق حق همکاران خواهد بود.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی