تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
اسپانیا با شکست ایتالیا به کرواسی رسید

فینال بزرگ در اروپا

تیم ملی اسپانیا در دیداری سخت و نفس‌گیر، ایتالیا را در آخرین لحظات شکست داد و حریف کرواسی در فینال لیگ ملت‌های اروپا شد.

کد خبر: ۱۵۱۱۷۶
۱۰:۱۸ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۲

فینال بزرگ در اروپا

دیدارنیوز: ماتادور‌ها با گلی دیرهنگام آتزوری را شکست دادند و به ایستگاه پایانی سومین دوره لیگ ملت‌های اروپا رسیدند.

در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران در شهر توئنته هلند، تیم‌های ملی اسپانیا و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که اسپانیا این بازی را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان رساند و به فینال صعود کرد.

در این بازی اسپانیایی‌ها با شروع خوبی که داشتند روی اشتباه کاپیتان کهنه‌کار حریف، لئوناردو بونوچی در همان دقیقه ۳ توسط یرمی پینو به گل رسیدند. برتری ماتادور‌ها خیلی طول نکشید، چرا که خطای هند روبین لنروماند در دقیقه ۱۰ در محوطه جریمه آن‌ها یک پنالتی را به ایتالیایی‌ها تقدیم کرد و یک دقیقه بعد این پنالتی توسط چیرو ایموبیله به گل تبدیل شد.

بعد از این گل کشمکش دو تیم برای زدن گل دوم ادامه داشت و هر کدام از آن‌ها یک گل زدند که اولی به نام ایتالیایی‌ها ثبت شد، اما VAR آن را مردود اعلام کرد. گل بعدی هم در دقیقه ۸۷ برای اسپانیایی‌ها رقم خورد که این بار کمک داور ویدئویی سلامت آن را تأیید کرد.

این گل پس از شلیک رودریگو و برخورد به دو مدافع ایتالیا در میانه راه به خوسلو، مهاجم تعویضی اسپانیایی‌ها رسید و او با تأثیری که روی توپ گذاشت، دروازه جان‌لوئیجی دوناروما را باز کرد.

در نهایت همین گل باعث پیروزی اسپانیایی‌ها شد تا همچون دوره قبلی این مسابقات در مرحله نیمه نهایی بر ایتالیا غلبه و به فینال صعود کنند؛ دیداری که در آن باید به مصاف کرواسی بروند. ایتالیایی‌ها هم به بازی رده‌بندی خواهند رفت تا با هلند میزبان روبه‌رو شوند.

فینال لیگ ملت‌های اروپا روز ۲۸ خرداد (۲۲:۱۵) برگزار می‌شود و بازی رده‌بندی این مسابقات نیز ساعاتی قبل از آن (۱۶:۳۰) خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی