تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

هواشناسی ایران؛ هشدار برای ۹ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد برای ۹ استان از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا چهارشنبه آینده در برخی مناطق کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۵۱۱۷۲
۰۹:۳۷ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ هشدار برای ۹ استان

دیدارنیوز: بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و یکشنبه آینده در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است.

دوشنبه هفته آینده همین شرایط برای ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و روز سه‌شنبه در ارتفاعات گیلان، مازندران و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

طی ۵ روز آینده در منطقه زابل، برخی مناطق جنوبی غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود. خلیج‌فارس و دریای عمان تا روز یکشنبه و دریای خزر طی امروز مواج است.

توصیف سامانه: افزایش گرادیان فشار سطح زمین

زمان شروع: جمعه ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

زمان پایان: شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۷

نوع مخاطره: وزش باد نسبتا شدید تا شدید، خیزش و نفوذ گردوخاک

منطقه اثر:

جمعه ۱۴۰۲/۰۳/۲۶: سمنان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، ایلام، خوزستان، بوشهر.

شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۷: شرق و جنوب سمنان، خراسان رضوی، ایلام، خوزستان، بوشهر.

اثر مخاطره: در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون‌شهری از جمله سقوط بنر، تابلو‌های تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیا از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهنسال.

توصیه: اجتناب از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی