تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

۴۰ کیلو تریاک کشف شد

فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد و گفت: این قاچاقچی قصد داشت در پوشش خانواده ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را وارد استان کند.

کد خبر: ۱۵۱۱۶۳
۱۳:۲۸ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲

40 کیلو تریاک کشف شد

 

دیدارنیوز: سردار محمد طراقیه روز پنج شنبه گفت: در پی اشراف اطلاعاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابهر مبنی بر حمل مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط یک نفر سودار گر مرگ؛ مراتب شناسایی و دستگیری وی در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابهر با پشتیبانی اطلاعاتی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، یک دستگاه سواری ساینا را در اتوبان قزوین – زنجان متوقف کردند.

سردار طراقیه تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو؛ مقدار ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و یک نفر سوداگر مرگ دستگیر و در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: قاچاقچی مذکور در پوشش خانواده قصد داشت این مقدار مواد را به شهرستان ابهر انتقال دهد که با اقدام به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدام خود ناکام ماند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی