تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هواشناسی با صدور هشدار نارنجی در باره سامانه بارشی امروز

سه استان غربی کشور آماده باشند

بارش‌ها امروز پنج شنبه در اردبیل، نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی تقویت می‌شود

کد خبر: ۱۵۱۱۵۶
۱۰:۳۴ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲

سه استان غربی کشور آماده باشند

 

دیدارنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: بارش‌ها امروز پنج شنبه در اردبیل، نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی تقویت می‌شود و همزمان در ساعت عصر در تهران، البرز و ۱۰ استان دیگر وزش باد‌های شدید خواهیم داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی مخاطرات فعالیت سامانه بارشی در نوار غربی کشور شامل آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در پرواز‌ها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ است.

امروز هم چنین در ارتفاعات تهران، زنجان، سمنان، گیلان و مازندران نیز با افزایش ابر و احتمال رگبار باران و وزش باد شدید و روی مناطق مستعد ریزش گردوخاک مواجه هستیم.

در پنج روز آینده؛ وزش باد شدید در شرق و مناطقی از مرکز

هواشناسی اعلام کرده وزش باد امروز در نیمه جنوبی خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، یزد، نیمه شرقی اصفهان، جنوب سمنان، البرز، قم، تهران، ایلام، نیمه غربی خوزستان و بوشهر در ساعت عصر تشدید می‌شود.

هواشناسی هم چنین در هشدار دریایی از افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج طی امروز تا روز شنبه دردریای خزر، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان، مازندران و گلستان خبر داده است.

بیشینه هوای تهران امروز به ۳۷ درجه خواهد رسید و عصر امروز افزایش وزش باد و ابرناکی را در تهران خواهیم داشت.

 

 

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی