تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
پس از تاخیر چند ساعته

نتایج دور دوم فروش خودرو اعلام شد

بعد از تاخیر چند ساعته در حال حاضر نتایج دور دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه منتشر شده و طبق زمانبندی، تا پایان سال ۱۴۰۳ براساس برنامه تولید خودروسازان داخلی خودرو تعلق خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۵۱۱۵۱
۲۰:۴۸ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

نتایج دور دوم فروش خودرو اعلام شد

دیدارنیوز: سرانجام بعد از تأخیر چند ساعته در حال حاضر نتایج دور دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه روی سایت قابل مشاهده است.

به تمامی نفراتی که در مرحله دوم سامانه شرکت کرده بودند طبق زمانبندی تا پایان سال ۱۴۰۳ براساس برنامه تولید خودروسازان داخلی خودرو تعلق خواهد گرفت.

البته با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید در شهریور ماه برای سه درصد باقیمانده افراد، ضمن حفظ اولویت آن‌ها امکان انتخاب خودروی جدید فراهم میگردد.

بدین ترتیب به تمامی متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه نیز همانند مرحله اول خودرو تخصیص داده خواهد شد.

قابل ذکراست با توجه به برنامه اعلامی خودروسازان در ماه‌های آتی روند افزایشی تولید و عرضه خودرو به بازار تداوم خواهد یافت.

بدین ترتیب عرضه محصولات جدید و آتی خودروسازان داخلی نیز در همین سامانه تداوم خواهد یافت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی