تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پس از جار و جنجال در مجلس انقلابی رقم خورد

محدودیت نطق «علیرضابیگی» رفع شد/ ذوالنوری: محدودیت چند روزه بود!

پس از گذشت چند روز جنجالی پیرامون مجلس انقلابی به دلیل ممنوعیت نطق احمد علیرضابیگی نماینده تبریز (افشاگر واگذاری خودروهای شاسی بلند به تعدادی از نمایندگان) که با اعتراض شدید برخی نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی در رسانه‌ها همراه بود، حالا مجتبی ذوالنوری، رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان می‌گوید محدودیت نطق نماینده تبریز برای اجتناب از بروز حساسیت و حاشیه‌های جدید در جامعه(!) بوده و پس از چند روز رفع شده است.

کد خبر: ۱۵۱۱۴۹
۱۹:۴۸ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

پس از جنجال در مجلس؛ محدودیت نطق «علیرضابیگی» رفع شد

دیدارنیوز: با تصمیم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، محدودیت نطق نماینده تبریز رفع شد.

مجتبی ذوالنوری رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از رفع محدودیت نطق نماینده تبریز توسط این هیئت خبر داد.

مطلب مرتبط:

بریدن صدای ملت

انتقاد شدید از مجلس انقلابی/ مهاجرانی: ممنوعیت نطق «لکه ننگ تاریخی» برای قالیباف است

علیرضابیگی: قالیباف و مجلس باید در مقابل تاریخ پاسخگو باشند

به نقل از خانه ملت، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: موضوع محدودیت نطق آقای علیرضابیگی را در اولین جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی کردیم. در این خصوص چند نکته قابل اشاره است:

۱) نطق و سخنرانی ایشان بکلی و برای همیشه منتفی و منع نشده بود، بلکه براساس نامه‌ای که هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان قبل از مسئولیت اینجانب به هیئت رئیسه مجلس نوشته بودند و از هئیت رئیسه خواسته بودند که برای اجتناب از بروز حساسیت و حاشیه‌های جدید در جامعه، زمان نطق‌های ایشان به فرصتی دیگر موکول شود، چند روزی به تأخیر بیافتد.

۲) در جلسه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی و به دنبال تذکرات بعضی از نمایندگان در این خصوص، رئیس مجلس آقای قالیباف بررسی مجدد موضوع را به عهده هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گذاشت تا در این خصوص تصمیم گیری کنند.

۳) در اولین جلسه هیئت در اجلاسیه چهارم مجلس موضوع بررسی و مقرر شد که محدودیت چند روزه‌ای که پیش آمده بود رفع و نطق‌های ایشان طبق روال عادی انجام شود و هیچ منع و محدودیتی در انجام نطق‌های ایشان وجود ندارد.

مطلب مرتبط:

علیرضابیگی: بستن میکروفن من خلاف قانون است +ویدیو

ممنوعیت نطق نماینده و سانسور مجلس نباید باب شود

اعتراض شدید یک نماینده به ممنوعیت نطق «علیرضابیگی»/ قالیباف: خارج از دستور صحبت نکنید!

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی