تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
سایت شرط بندی در همه جا

تیم‌ملی، کافا و دردسرهای یک اسپانسر!

یک سایت شرط‌بندی اسپانسر رسمی تورنمنت کافا به حساب می‌آید و در جریان دیدار ایران و افغانستان، علی‌رغم تلاش‌های تلویزیون، شاهد حضور پررنگ تبلیغات سایت مدنظر بودیم.

کد خبر: ۱۵۱۱۲۸
۱۳:۵۴ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

تیم‌ملی، کافا و دردسرهای یک اسپانسر!

دیدارنیوز: تیم ملی فوتبال ایران اولین بازی خود در تورنمنت کافا را با یک پیروزی پرگل پشت سر گذاشت و تیم دوم افغانستان را با نتیجه ۶ بر یک شکست داد تا از شانس بالایی برای صدرنشینی در گروهش و رسیدن به فینال برخوردار باشد. یکی از اتفاقات جالب توجه این دیدار که به میزبانی بیشکک برگزار می‌شد، اسپانسر مسابقات بود.

سایت شرط‌بندی که همه‌جا حضور دارد

اولین دوره تورنمنت کافا در بخش مردان و در رده سنی بزرگ‌سالان یک اسپانسر دارد که آن هم یک سایت شرط‌بندی آنلاین است. فعالیت این شرکت از سال ۲۰۰۷ در کشور قبرس آغاز شد و آن‌ها در سالیان گذشته همکاری‌هایی را با باشگاه‌های چلسی، لیورپول، بارسلونا، لیل، پاری‌سن‌ژرمن داشته‌اند و مدتی است که به اسپانسر اصلی لیگ تاجیکستان هم تبدیل شده‌اند و در آسیای میانه حضوری پررنگ دارند و تبدیل شدن به حامی اصلی تورنمنت کافا به میزبانی قرقیزستان و ازبکستان هم در تایید گزاره قبلی است.

نه یک سرچ ساده و نه سوال از معاون آقای دبیرکل؟

برای اطلاع از اینکه این شرکت اسپانسر تورنمنت کافا است، کار سختی پیش روی شما نخواهد بود. کافی است سری به صفحه رسمی مسابقات در ویکی‌پدیا بزنید و در بخش اسپانسر‌ها با نام این سایت قمار آنلاین مواجه خواهید شد. البته که اصلا نیازی به جست‌وجو در اینترنت هم نبود و فدراسیون فوتبال می‌توانست از طریق معاون مهدی محمدنبی (دبیرکل فدراسیون فوتبال) که مسئول برگزاری تورنمنت کافا است متوجه این ماجرا شود.

دردسر‌های تلویزیون برای پخش بازی ایران و افغانستان

علی‌ای‌حال دیدار ایران و افغانستان در شرایطی برگزار شد که تلویزیون برای پخش این بازی با دردسر‌های فراوانی روبرو بود. در چند دقیقه ابتدایی نام سایت شرط‌بندی مذکور زیر تابلوی اعلام نتیجه و زمان سپری شده از مسابقه، به وضوح مشخص بود و با تاخیر شاهد مخدوش شدن آن توسط صدا‌وسیما بودیم. در ادامه و زمانی که تیم ملی افغانستان توسط فرشاد نور به گل رسید، بازهم یک زیرنویس از تبلیغ این سایت به صورت مشخص از شبکه سه سیما پخش شد و زیرنویس روابط عمومی به موقع روی آنتن نرفت.

فارغ از این ۲ نکته، در جریان بازی بار‌ها تبلیغات محیطی که امکان سانسور آن نبود، در حال دیده شدن بود و بینندگان تلویزیونی متوجه آن شدند. در سال‌های اخیر با حضور پررنگ سایت‌های شرط‌بندی در فوتبال، خیلی از تیم‌ها روی پیراهن خود تبلیغ‌کننده این سایت‌ها هستند و بازی‌های آن‌ها توسط صدا‌وسیما در ۲ شبکه سه و ورزش پخش می‌شود و نمی‌توان گفت که اتفاق جدیدی رخ داده است و مخاطبان و فوتبال‌دوستان کاملا با این اسامی آشنا هستند.

به یاد دیدار برگزار نشده با برزیل و تورنمنت جنجالی کارلزبرگ

باید دید واکنش‌ها به اتفاق رخ داده در تورنمنت کافا چه خواهد بود. شاگردان امیر قلعه‌نویی حداقل یک و حداکثر ۲ بازی دیگر را باید در این جام به انجام برسانند و در صورت قهرمانی نیز اسپانسر این رقابت‌ها حضوری پررنگ در مراسم اهدای جام خواهد داشت. نباید فراموش کنیم تیم ملی فوتبال ایران پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قرار بود در تورنمنتی چهارجانبه به میزبانی ژاپن و با حضور این تیم، برزیل و پاراگوئه شرکت کند، اما چون اسپانسر این رقابت‌ها، یک شرکت تولیدکننده مشروبات الکلی بود، امکان شرکت کردن در این تورنمنت فراهم نشد.

در دهه هفتاد نیز حاضر شدن تیم تحت هدایت تومسیلاو ایویچ در جام کارلزبرگ هنگ‌کنگ حواشی فراوانی را به وجود آورد؛ چرا که اسپانسر این رویداد یک شرکت تولیدکننده نوشیدنی الکلی بود. حال باید به انتظار نشست و مشاهده کرد که مهدی تاج و ساکنین ساختمان سئول، حضور در تورنمنت کافا را چطور برای مسئولان توجیه خواهند کرد؛ و به عنوان جمله پایانی این گزارش بد نیست بدانید سایت شرط‌بندی مدنظر درگاه ریالی مستقیم کارت به کارت دارد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی