تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سپاه: یک تیم تروریستی در شرق کشور منهدم شد

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی در در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد و اعلام کرد: در این عملیات، دو تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و یک تن دیگر نیز دستگیر شد.

کد خبر: ۱۵۱۱۲۶
۱۳:۱۶ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

سپاه: یک تیم تروریستی در شرق کشور منهدم شد

دیدارنیوز: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی خبر داد.

به نقل از سپاه نیوز، یک تیم مسلح که قصد انجام اقدامات تروریستی در جنوب شرق کشور را داشت؛ توسط رزمندگان واحد‌های اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب استان رهگیری و شناسایی و قبل از هر اقدامی منهدم شد.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با اشراف اطلاعاتی یگان‌های امنیتی واطلاعاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، یک تیم مسلح تروریستی در جنوب استان سیستان و بلوچستان رهگیری و قبل از انجام هر اقدام تروریستی برنامه‌ریزی شده، طی عملیاتی غافلگیر کننده منهدم شد.

این اطلاعیه افزوده است: در این عملیات، دو تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و یک تن دیگر نیز دستگیر شد و مقادیری سلاح، مهمات و مواد منفجره همراه آنان کشف و ضبط گردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی