تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

از جاده چالوس چه خبر؟

تلاش راهداران برای بازگشایی محور کرج ـ چالوس در مناطقی که دچار آسیب و تخریب شده همچنان با کار شبانه روزی ادامه دارد و طبق پیش‌بینی‌ها تا هفته آینده این محور بازگشایی می‌شود.

کد خبر: ۱۵۱۱۲۰
۱۲:۰۵ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

از جاده چالوس چه خبر؟

دیدارنیوز: در پی وقوع سیل به واسطه بارش‌ها، خسارت جدی به محور چالوس وارد شد و ۲۰۰ متر از جاده کرج ـ چالوس را تخریب کامل کرد و دو تونل شماره دو الف و ب در محور کرج ـ چالوس مسدود و کاملاً در گل‌ولای قرار گرفت، اما بلافاصله نیرو‌های جهادی بسیج و سپاه، راهداران و سایر دستگاه‌های اجرایی عضور ستاد مدیریت بحران در محل حاضر شده و ضمن امدادرسانی به افراد گرفتار در سیل، نسبت به پاکسازی این جاده اقدام شد.

تشکیل کمیته جست‌وجوی مفقودین احتمالی سیل محور کرج ـ چالوس

محمدباقرخلفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز ازتشکیل کمیته جست‌وجوی مفقودین احتمالی سیل محور کرج ـ چالوس خبر داد و گفت: با تشکیل کمیته جست‌وجوی مفقود شدگان احتمالی، تیم‌های امدادی و آنست هلال احمر استان البرز در محور کرج - چالوس مستقر شدند.

وی افزود: از ۱۸ خرداد ماه تیم‌های جستجو و نجات و سگ‌های زنده یاب (آنست) در محور کرج- چالوس حاضر هستند و مشغول انجام عملیات جست‌وجو و نجات هستند.

ممنوعیت تردد در محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک

ناصر فرجی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محور‌های برون‌شهری را تشریح کرد و گفت: تردد در محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا مرزن آباد روان است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام اینکه محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی ممنوع است از بازگشایی مسیر آزادراه تهران- شمال و تردد از آن آزادراه خبر داد.

فرجی افزود: در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو ترافیک سنگین و در محور‌های فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت ترافیک روان گزارش شده است.

به گفته وی، ترافیک در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس (رفت و برگشت) نیمه سنگین و در محور شهریار – تهران محدوده میدان معادن سنگین گزارش شده است.

فرجی یادآور شد: محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

بازگشایی جاده چالوس حاصل همکاری میان دستگاهی استان البرز

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز برای چندمین بار روز دوشنبه از مناطق سیل‌زده محور کرج ـ چالوس بازدید کرد و عملکرد اداره کل راهداری استان البرز را جهادی خواند و بازگشایی پنجمین جاده زیبای جهان را حاصل همکاری میان دستگاهی استان البرز دانست.

رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در جریان بازدید روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ از محور کرج-چالوس برای چندمین بار وضعیت بازگشایی این محور را ارزیابی کرد.

خالقی در جریان این بازدید گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان البرز آماده هرگونه همکاری در عملیات پاکسازی نقاط سیل‌زده بوده و خواهد بود و کمک به راه اندازی این جاذبه توریستی ملی را با این سطح از هم افزایی و همکاری سازمان‌های استان، مایه دلگرمی دانست.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری کشور در بازدید اخیر نیز گفته بود که خسارت بازسازی و ایمن سازی این محور بالغ بر یک هزار میلیارد تومان برآورد شده که نیازمند بودجه و حمایت در سطح ملی است. تیم‌های امدادی و راهداری به طور شبانه روز در حال پاکسازی هستند تا هرچه زودتر محور مذکور بازگشایی شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی