تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در ادامه برنامه‌های دومین روز از سفر به ونزوئلا صورت گرفت

احیای خط تولید دو خودروساز ایرانی با حضور رئیسی

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در دومین روز از سفر رسمی به ونزوئلا، از خط تولید دو خودروساز ایرانی که مجددا پس از سال‌ها در ونزوئلا احیا شده است، بازدید کرد.

کد خبر: ۱۵۱۰۸۷
۲۰:۳۵ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲

احیای خط تولید دو خودروساز ایرانی با حضور رئیسی

دیدارنیوز: خط تولید محصولات دو خودروساز ایرانی در ونزوئلا با حضور رئیس جمهور احیا شد.

ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه به وقت محلی در دومین روز از سفر رسمی به ونزوئلا، از خط تولید دو خودروساز ایرانی که مجددا پس از سال‌ها در ونزوئلا احیا شده است، بازدید کرد.

در نمایشگاهی که به همین منظور برپا شده است، بخشی از تولیدات دو شرکت «تراکتورسازی ون-ایران» و «سایپا» که مجددا پس از سال‌ها خط تولید و صادرات خود را در ونزوئلا راه‌اندازی کرده‌اند، به نمایش گذاشته شده است.

ظرفیت تولید کارخانه تراکتورسازی ایران در ونزوئلا سالانه ۱۲۰۰ دستگاه تراکتور است و تاکنون هزاران کشاورز ونزوئلایی در صف دریافت محصولات این شرکت قرار گرفته‌اند.

رئیس جمهور در بازدید از این نمایشگاه، دستور احیای کارخانه تراکتورسازی پس از ۹ سال تعطیلی و کارخانه خودروسازی پس از ۷ سال تعطیلی را صادر کرد. کارخانه تراکتورسازی و همچنین خودروسازی که در دهه ۸۰ به صورت مشارکتی بین شرکت‌های ایرانی و ونزویلایی، در این کشور تاسیس شده بودند، در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تعطیل شدند و اخیرا با برطرف کردن موانع مجددا احیا شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی