تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در دومین روز سفر به ونزوئلا صورت گرفت

بازدید رئیسی از فروشگاه و نمایشگاه علم و فناوری ایرانی در کاراکاس

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در دومین روز سفر به ونزوئلا از فروشگاه ایرانی «مگاسیس» و نمایشگاه علم و فناوری دستاورد‌های ایرانی در کاراکاس بازدید کرد.

کد خبر: ۱۵۱۰۸۱
۱۸:۴۲ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲

بازدید رئیسی از فروشگاه ایرانی «مگاسیس» در کاراکاس

دیدارنیوز: رئیس جمهور در دومین روز سفر به ونزوئلا، صبح امروز سه‌شنبه به وقت محلی به منظور بررسی ظرفیت‌های ونزوئلا برای حضور تولیدکنندگان و عرضه کالا‌های تولید ایران، از فروشگاه ایرانی «مگاسیس» کاراکاس بازدید کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به ونزوئلا، ابراهیم رئیسی، به منظور بررسی ظرفیت‌های موجود در ونزوئلا جهت عرضه کالا‌های تولید ایران، در فروشگاه ایرانی «مگاسیس» حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این فروشگاه با مدیران آن گفتگو کرد.

در این بازدید رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت بازار ونزوئلا و صادرات تولیدات و محصولات ایرانی به این کشور، دستوراتی در جهت رفع موانع موجود صادر کرد.

فروشگاه مگاسیس از مرداد ماه ۱۳۹۹ با افتتاح یک شعبه، کار خود را در کاراکاس آغاز و با هدف تسهیل امور تجاری میان ایران و ونزوئلا و فروش هزاران قلم کالای ایرانی، حدود ۵۰۰ اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در کاراکاس ایجاد کرده است.

رئیسی از نمایشگاه علم و فناوری دستاورد‌های ایرانی در کاراکاس بازدید کرد

رئیس جمهور با حضور در نمایشگاه علم و فناوری دستاورد‌های ایرانی در کاراکاس، از بخش‌های مختلف این نمایشگاه دیدن کرد.

در دومین روز از سفر رسمی به ونزوئلا، ابراهیم رئیسی صبح امروز سه‌شنبه به وقت محلی، به منظور تسهیل حضور گسترده‌تر شرکت‌های دانش بنیان ایرانی و بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت‌های بازار ونزوئلا، از نمایشگاه دستاورد‌های فعالان دانش‌بنیان و شرکت‌های خصوصی ایرانی در کاراکاس بازدید کرد.

در این نمایشگاه شرکت‌های خصوصی تولید کننده دارو و تجهیزات پزشکی، کشاورزی، دامپروری و ... آخرین دستاورد‌ها و تولیداتی را که در بازار ونزوئلا عرضه کرده‌اند، به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی