تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
رئیس پلیس راهور اعلام کرد

مردم خواهان برخورد جدی‌تر با رانندگان متخلف هستند

رئیس پلیس راهور گفت: اکثر تماس‌هایی که با مرکز ۱۹۷ گرفته شده، مبنی بر برخورد جدی‌تر پلیس راهنمایی و رانندگی با رانندگان متخلف بوده است.

کد خبر: ۱۵۱۰۵۱
۱۱:۴۴ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲

مردم خواهان برخورد جدی‌تر با رانندگان متخلف هستند

دیدارنیوز: سردار سید کمال هادیان‌فر؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا صبح امروز در مرکز ۱۹۷ حضور پیدا کرد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس یک برنامه از پیش تعیین شده در مرکز ۱۹۷ شرکت کردیم تا انتقادات و پیشنهادات مردم درباره عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی را بشنویم.

وی بیان کرد: اکثر تماس‌هایی که امروز با ۱۹۷ گرفته شد ضمن تقدیر از عملکرد پلیس راهور درخواست داشتند تا پلیس برخورد جدی‌تری با متخلفان رانندگی داشته باشد.

رئیس پلیس راهور گفت: اما پلیس باید معیشت مردم را هم در نظر داشته باشد و تا جایی که بشود با افرادی که قوانین را نقض می‌کنند سعی می‌کنیم مماشات کنیم مگر اینکه تخلف آن‌ها بخواهد حادثه‌ساز باشد.

هادیان‌فر با بیان اینکه مماشات با متخلفان رانندگی تا جایی که قانون اجازه دهد انجام می‌شود، گفت: البته افرادی که با رانندگی‌شان برای جامعه حادثه ایجاد کنند نقره داغ می‌کنیم و نمی‌گذاریم تعداد اندکی بخواهند وضعیت ترافیک جامعه را بر هم بزنند.

وی با بیان اینکه امروز حدود ۶۰ نفر تلفنی و ۳۰۰ نفر حضوری با پلیس راهور در مرکز ۱۹۷ ارتباط برقرار کردند، گفت: بیشتر درخواست‌ها مبنی بر مزاحمت‌های ترافیکی بود و مردم درخواستشان این بود که پلیس به این موضوعات ورود کند البته ایجاد آموزشگاه راهنمایی و رانندگی و توسعه آموزشگاه‌ها نیز از دیگر درخواست‌های پر تکرار مردم بود.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه امروز هیچ کدام از تماس‌های تلفنی و یا مراجعان حضوری از عملکرد پلیس انتقادی نداشتند، گفت: نکته مهم تماس‌های مردم این بود که پلیس با متخلفان جدی‌تر برخورد کند و هیچ انتقادی از عملکرد پلیس را در امروز از سوی مردم ثبت نکردیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی