تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
باید مربی خارجی خوب بیاورند که مثل استراماچونی از احساسات ما سوءاستفاده نکند

قربانی: مربی ایرانی مطلوب برای استقلال نداریم!

پیروز قربانی، مدافع سابق آبی‌پوشان پایتخت درباره گزینه‌های هدایت این گفت: در میان گزینه‌های ایرانی با احترامی که به همه گزینه‌ها دارم فردی که مطلوب نیمکت استقلال باشد، نداریم. فرهاد مجیدی بهترین گزینه بود که تیم دارد.

کد خبر: ۱۵۱۰۴۲
۱۰:۴۸ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲

قربانی: مربی ایرانی مطلوب برای استقلال نداریم!

دیدارنیوز: بازیکن سابق استقلال می‌گوید تا قبل از دربی موافق همکاری ساپینتو با استقلال بوده است.

پیروز قربانی، بازیکن سابق استقلال، درباره جدایی ساپینتو از استقلال اظهار کرد: تا قبل از دربی موافق ادامه همکاری استقلال با سایپنتو بودم. او در دربی رفتار‌هایی نشان داد که متناسب با شأن و فضای سرمربی‌گری استقلال نبود.

او درباره امضای قرارداد ساپینتو با آپوئل قبرس تصریح کرد: فوتبال حرفه‌ای است دیگر! به نظرم از قبل، مذاکرات خودش را با باشگاه قبرسی انجام داده بود. در فاصله یک روز که نمی‌شود قرارداد بست. گواردیولا هم در یک روز نمی‌تواند تیم پیدا کند و قرارداد ببندد. به نظرم از قبل صحبت‌های خودش را کرده بود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره گزینه‌های هدایت این تیم گفت: در میان گزینه‌های ایرانی با احترامی که به همه گزینه‌ها دارم فردی که مطلوب نیمکت استقلال باشد، نداریم. فرهاد مجیدی بهترین گزینه بود که تیم دارد. اگر می‌توانند باید مربی خارجی خوب بیاورند که مثل استراماچونی از احساسات ما سوءاستفاده نکند و مثلا پست بگذارد که عاشق استقلال هستم بعد پول خودش را تا ریال آخر بگیرد. البته کارش حرفه‌ای بود، اما مردم ایران نمی‌پسندند که از احساسشان سوء استفاده شود.

قربانی درباره انتخاب کمیته فنی برای استقلال و نقش آن‌ها در باشگاه بیان کرد: همه اعضای کمیته فنی جزو پیشکسوتان استقلال هستند. باید ببینیم شرح وظایف آن‌ها چیست. طبیعتاً اگر کمیته فنی گذاشته‌اند باید اختیار تام به آن‌ها بدهند تا در تعیین سرمربی و خرید بازیکن تصمیم بگیرند. باید ببینیم انتظار هیات مدیره از اعضای کمیته فنی و شرح وظایفشان چیست. همه عزیزانی که در استقلال هستند جزو استخوان خرد کرده‌های استقلال هستند. اگر شرح وظایف درستی از جانب مدیریت تعریف شود قطعاً نتیجه خوبی خواهد داشت.

وی درباره اینکه اگر به وی پیشنهاد حضور در کمیته فنی داده می‌شد قبول می‌کرد؟ افزود: من کارم اجرایی است و کمیته فنی نیست. کاری که دوست دارم مربیگری است.

قربانی در پایان گفت: راجع به قلعه‌نویی صحبتی در تلویزیون کردم و شاید نتوانستم منظورم را خوب بیان کنم. من درباره مربیان زرنگ و خوب صحبت کردم. مربی خوب، همه زیر و بم فوتبال را می‌شناسد مانند رالف رانکینگ، اما مربی زرنگ نقاط ضعف و قوت خودش را می‌داند و مربیان سطح بالا را کنار خودش می‌آورد و کادر قوی تشکیل می‌دهد. در دنیا مربیان زرنگ از مربیان خوب بهتر و بیشتر نتیجه می‌گیرند مانند فرگوسن. بنده یک تعریف کردم یکسری گفتند شاید تو بد گفتی در صورتی که راجع به امیر خان بد نگفتم بلکه فنی صحبت کردم و منظور خاصی نداشتم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی