تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.

«علی‌آبادی» وزیر صمت شد/ ۱۸۷ رای موافق، ۵۸ مخالف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رای موافق و ۵۸ مخالف به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) رای اعتماد دادند.

کد خبر: ۱۵۱۰۴۰
۱۰:۲۷ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲

«علی‌آبادی» وزیر صمت شد

دیدارنیوز: بررسی برنامه‌ها و صلاحیت عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در دستورکار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه) قرار داشت.

در ابتدای جلسه امروز سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن گزارش این کمیسیون را درباره برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی قرائت کرد و پس از آن اظهارات ۲ نماینده موافق و ۲ نماینده مخالف با برنامه‌های علی‌آبادی استماع شد.

پس از آن، عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به دفاع از برنامه‌های خود پرداخت و در نهایت رأی‌گیری درباره صلاحیت و برنامه‌های وی انجام شد و نمایندگان با اکثریت آرا به علی‌آبادی رأی اعتماد دادند.

لازم به ذکر است که محمدمخبر معاون اول رئیس جمهور و برخی از مسئولان دولتی در جلسه علنی مجلس جهت رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی «صمت» حضور داشتند؛ بنابراین گزارش، نامه معرفی عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت روز (یکشنبه ۲۱ خرداد ماه) از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش دیدارنیوز، علی آبادی با ۱۸۷ رای موافق، ۵۸ مخالف و ۸ رای ممتنع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی